ترامپ: شواهد بسیاری دال بر جاسوسی اوباما و بایدن از کارزار انتخاباتی من وجود دارد

رئیس جمهور آمریکا گفت شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد اوباما و بایدن از کارزار انتخاباتی من جاسوسی کرده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه اتهام‌زنی به کارزار انتخاباتی جو بایدن و حزب دموکرات، در جدیدترین اظهارنظر خود اعلام کرد اسناد زیادی مبنی بر جاسوسی باراک اوباما و جو بایدن، رقیب دموکراتش از کارزار انتخاباتی او وجود دارد. ترامپ مدعی شد آنها با هدف ایجاد اختلال در کارزار انتخاباتی او، اقدام به جاسوسی می‌کنند.

ترامپ که پیش از این بار‌ها این ادعا را تکرار کرده، اخیرا گفته  شواهد بسیار زیادی وجود دارد که این مسئله را تایید می‌کند.

اظهارات دونالد ترامپ در حالی مطرح می‌شود که بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها در آمریکا، وی از رقیب دموکرات خود عقب افتاده است. در ایالت کالیفرنیا، طی اختلافی چشمگیر بایدن ۴۰ درصد از ترامپ پیش افتاده است.

ترامپ اما نتایج نظرسنجی‌ها را رد و تاکید کرده از نظر او نظرسنجی‌ها جعلی است و اکثر جمهوری‌خواهان در نظرسنجی شرکت نمی‌کنند. رئیس جمهور آمریکا مدعی است در انتخابات سال ۲۰۱۶ هم نظرسنجی‌ها به نفع هیلاری کلینتون بود، اما دست آخر وی انتخابات را باخت. انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۱۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.

انتههای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار