نقش موثر صداوسیما در مدیریت و آگاهسازی مردم برای ورود به بازار سرمایه

در دیدار مدیرعامل بورس منطقه‌ای استان زنجان با مدیر کل صداوسیما، از پرداخت شایسته رسانه استانی به موضوع بازار سرمایه قدردانی شد.

لطیفی مدیر کل صدا و سیمای زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با رئیس بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: مهم‌ترین هدفی که همه کشور‌ها و جوامع در تلاش برای رسیدن به آن هستند، رشد و توسعه اقتصادی است و تأمین یک زندگی مناسب برای همه افراد جامعه، همواره در سرلوحه اهداف و برنامه‌ریزی‌های گوناگون کشور‌ها قرار دارد.

 لطیفی اصلی‌ترین عامل توسعه جوامع را رشد اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: امروز نقش بازار سرمایه در توسعه اقتصادی غیرقابل انکار بوده و توجه به این حوزه با بهره گیری از علم و دانش متخصصان قطعا در رشد اقتصادی جامعه موثر است.

او اضافه کرد: از ابتدای امسال بازار سرمایه و بورس شاهد حضور و سرمایه گذاری مردم است لیکن باید مدیریت شود این ورود سرمایه به بازار به دور از هیجانات و با روش‌های اصولی باشد تا هم مردم و بازار سرمایه متضرر نشوند.

مدیرکل صداوسیما با تأکید بر آمادگی کامل صداوسیما برای افزایش تعاملات فیمابین افزود: نقش صداوسیما در مدیریت این موضوع مهم بوده در ماه‌های گذشته تلاش کرده ایم با تولید و پخش گزارش‌های مختلف و پرداخت در برنامه‌های شبکه استانی در کنترل بازار و آگاهسازی مردم برای ورود به بازار سرمایه موثر باشیم.

رئیس بورس منطقه‌ای زنجان هم با قدردانی ویژه از تعاملات و همکاری‌ها صداوسیمای استان با مجموعه بازار بورس زنجان اظهار داشت: بازار سرمایه و به ویژه بازار بورس اوراق بهادار این امکان را بوجود می‌آورد تا هر فرد به میزان دارایی و سرمایه‌ای که دارد در یک یا چند شرکت بزرگ سرمایه گذاری کند، و در سود آن‌ها شریک شود.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه زنجان یکی از شهر‌های بورس خیز کشور است و صنایع بورسی زیادی در آن وجود دارد، بالطبع در خرید و فروش سهام نیز رتبه بالایی در کشور دارد و در سال جاری با توجه به رشد قیمتی سهام‌ها استقبال مردم زنجان بیش از پیش بود و این اقبال ادامه دار است.

او خواستار انعکاس بیش از پیش اخبار این حوزه و پخش پیام‌های آموزشی از رسانه استانی شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.