ادارات در صف اول رعایت دستور العمل‌های بهداشتی

مدیر بهداشت محیط کار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادارات استان در صف اول رعایت دستور العمل‌های بهداشتی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فروزان مدیر بهداشت محیط کار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رعایت الزامات بهداشتی در واحد‌های مختلف استان متفاوت است گفت: آماری که در واقع جمع آوری شد نشان می دهد که رعایت فاصله گذاری و پوشش ماسک در ادارات سازمان‌ها و بانک‌های استان توسط خود کارکنان بالای ۹۵ درصد است.
 
فروزان با بیان اینکه رعایت الزامات بهداشتی توسط ارباب رجوع و مردم حدوداً ۸۹ درصد است افزود: انتظار می‌رود که مردم این موضوع را مدنظر قرار دهند که در محیط‌های عمومی بدون ماسک حضور پیدا نکنند.

او پوشش استفاده از ماسک و رعایت الزامات بهداشتی در واحد‌های صنفی را حدود ۸۶ درصد خواند و گفت: ۱۴ درصد از اصناف الزامات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند وبه تناسب برخورد‌ها و بازدید‌هایی انجام می‌شود.
 
فروزان استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم در تجمعات، مکان‌های عمومی و پیاده‌رو‌ها را هم ۷۵ درصد بیان کرد و افزود: این میزان شاخص خوبی نیست که حدود ۲۵ درصد مردم در مکان‌های عمومی حضور پیدا می‌کنند و از ماسک استفاده نمی‌کنند.

او بیان کرد: مردم باید این موضوع را مد نظر قرار دهند و حضور در مراسم تشییع، عروسی و تولد را به حداقل برسانند.
 
مدیر بهداشت محیط کار استان با اشاره به اینکه مردم باید پذیرفته باشند که استان در وضعیت هشدار قرار دارد گفت: شهرستان‌های گچساران، چرام و کهگیلویه در وضعیت قرمز و شهرستان بویراحمد در وضعیت نارنجی است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.