آزمون کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لرستان آغاز شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،احسان رشیدیان،معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان بیان کرد: این آزمون در ۲ حوزه خرم آباد و بروجرد در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۶ الی ۱۸ مردادماه جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

او  اظهار داشت: تعداد داوطلبان ۱۶ هزار و ۲۲۵ نفر است که از این مجموع هشت هزار و ۳۹۵ نفر مرد یعنی ۵۱.۷ درصد و هفت هزار و۸۳۰ نفر داوطلب زن یعنی ۴۸.۳ درصد هستند.

رشیدیان ادامه داد: برگزاری این آزمون مستلزم تدابیر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از طرف وزارت بهداشت و سازمان سنجش جهت ایجاد محیطی سالم و ایمن بود که در این راستا از روز قبل تمام حوزه‌ها ضدعفونی و قرنطینه شدند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: به همین منظور تمام مراقبات و رابطان و عوامل اجرایی برگزاری آزمون نیز با رعایت نکانت لازم و دستورالعمل‌های سازمان سنجش با حضور و هماهنگی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان خرم آباد اقدام به برگزاری آزمون کردند.

او  با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچگونه مشکلی جهت برگزاری آزمو کارشناسی ارشد سال ۹۹ در سطح استان وجود نداشت عنوان کرد: تمام داوطلبان با رعایت فاصله گذاری بر اساس دستور العمل ابلاغی بدون هرگونه تجمع و با فاصله وارد حوزه‌های های امتحانی شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار