عملیات مرمت رویه آسفالت محور دهشیر - کهدوئیه آغاز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از آغاز عملیات مرمت رویه آسفالت محور دهشیر_ کهدوئیه شهرستان تفت خبر داد.

علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزدعلی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: علی رغم پیگیری‌های مستمر این اداره کل، اعتبار مناسبی برای بازسازی محور دهشیر_ کهدوئیه تخصیص نیافت، به همین منظور برای رفع نارضایتی مردم و ارتقاء و بهبود موقت وضعیت نابسامان این محور، مرمت و بهسازی رویه آسفالت این محور در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت.

علیخانی افزود: برای اجرای عملیات مرمت این پروژه، بیش از ۵۰۰ تن آسفالت ریزدانه به صورت سرد و با توان امانی اداره کل راهداری، تولید و در کنار محور برای اجرا دپو شده است.

او با بیان اینکه مرمت رویه آسفالتی این محور، با استفاده از امکانات و تجهیزات مجموعه راهداری و به صورت امانی انجام می‌شود، اظهار داشت: برای بهسازی محور دهشیر - کهدوئیه به صورت اساسی و پایدار، حداقل به میزان ۴۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است که پیگیری‌های لازم برای تامین آن با جدیت در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از روز گذشته آغاز شده است، اظهار امیدواری کرد و گفت: پیش بینی می‌شود ظرف دو هفته آینده کل محور دهشیر - کهدوئیه پایش و مرمت شده و پس از آن رویه آسفالتی آن بهبود یابد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.