پیام تبریک استاندار به مناسبت روز خبرنگار

استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی، ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه یادمان شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند.

دستیابی به توسعه پایدار تنها در پرتو وجود وجدان‌های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولانه آحاد عمومی امکان پذیر است و خبرنگار با تکیه بر پشتوانه مردمی می‌تواند کمک بزرگی به مسئولین برای شناسایی بهتر مشکلات اجتماعی و رفع آن با استفاده از ظرفیت مردم صورت دهد.

در روز‌های سخت و پر از التهاب ناشی از شیوع ویروس کرونا؛ آنچه بیش از همه قوت قلب مجاهدان خط مقدم و متولیان امر است، حضور نقش آفرینان عرصه خبر و رسانه است که توانسته اند ضمن رساندن پیام همدلی و همراهی همه ارکان این سرزمین به جهانیان، روایت گر جانفشانی‌های مقابله با کرونا و آگاهی بخش مردم نیز باشند.

در آستانه روز خبرنگار که متبرک به ایام دهه امامت و متقارن با عید بزرگ غدیر است، ضمن تبریک، مراتب قدردانی و سپاس خود را از همراهی و تلاش اصحاب رسانه استان چهارمحال و بختیاری ابراز می‌دارم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق و بهروزی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به شهادت رسید.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.