نماینده ولی فقیه در استان البرز:

١٧ مرداد روز تکریم از انسان های متعهد است

آیت الله حسینی همدانی گفت: روز خبرنگار روز تکریم از انسان های متعهد، صادق و شجاعی است که با امانت کامل، اطلاعات صحیح را دقیق و به موقع در اختیار مردم قرار می دهند.

١٧ مرداد روز تکریم از انسان های متعهد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، متن پیام آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

حرکت انقلابی مردم از آغاز تا زمان پیروزی و بعدازآن و در دوران تثبیت نظام اسلامی پر است از رشادت‌ها، ایثارها، جهاد و شهادت آحاد مردم و از همه اقشار. در این‌ بین کسانی که هم با قلم و هم با حضور درصحنه‌های خطیر آگاهی بخشی، بصیرت افزایی، تثبیت و نشر مطالب، حضور فعال داشته و خدمات ارزنده‌ای را به مخاطبین خود ارائه کرده و در این مسیر حساس شهدایی هم تقدیم نمودند، اصحاب رسانه و به‌خصوص خبرنگاران بودند.

لذا روز ۱۷ مرداد به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، توسط شورای انقلاب فرهنگی روز خبرنگار نامیده شد.

روز خبرنگار، روز تکریم از انسان‌های متعهد، صادق و شجاعی است که با امانت کامل اطلاعات صحیح را دقیق و به‌موقع در اختیار مردم قرار می‌دهند.

روز خبرنگار، روز تکریم از تلاش‌های بی‌وقفه آزادمردان و آزاد زنانی است که با قلم صادقانه خود، بصیرت و آگاهی را درصحنه‌های سرنوشت‌ساز ملت گسترش می‌دهند.

روز خبرنگار، روز تکریم از رسولان مجاهدی است که در وظیفه رساندن حقیقت کوتاهی نکردند و با خون خود حرمت قلم را پاسداری کردند و جاودانه شدند.

اینجانب به همه اصحاب رسانه که عاشقانه، مسئولانه و صادقانه به مردم خدمت می‌کنند روز خبرنگار را که مصادف با ایام نورانی دهه ولایت می‌باشد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم در همه امور موفق باشید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.