پنتاگون: هنوز درباره انفجار بیروت به جمع بندی نهایی نرسیده ایم

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد هنوز نمی‌توانیم به قطعیت درباره دلیل انفجار در پایتخت لبنان اظهار نظر کنیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد هنوز به طور قطعی نمی‌توان درباره دلیل انفجار در پایتخت لبنان اظهار نظر کند.

بر این اساس، جاناتان هافمن، سخنگوی پنتاگون گفت: ما هنوز به جمع بندی نهایی درباره دلیل انفجار در بیروت نرسیده ایم. اطلاعات مختلفی درباره این انفجار منتشر شده است.

پیش تر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا انفجار در لبنان را نتیجه حمله یا انفجار بمب دانسته بود. وی در این رابطه گفت: من با برخی از ژنرال‌های بزرگ مان دیدار کرده‌ام و آن‌ها احساس می‌کنند که این یک نوع رویداد از نوع انفجار مربوط به صنایع و تولیدات نبوده است. این گفته آنهاست و آن‌ها بهتر از من می‌دانند و به نظر می‌رسد که آن‌ها احساس می‌کنند که این یک حمله باشد. این انفجار ممکن از حاصل انفجار بمب بوده باشد.

طی انفجار مهیبی که سه‌شنبه بندر بیروت را به لرزه درآورد، در مجموع بیش از ۱۵۰ نفر کشته و همچنین هزاران نفر مجروح شدند، انتظار می‌رود پس از انجام عملیات آواربرداری به شمار تلفات افزوده شود. شدت این انفجار به حدی بود که ساکنان جزیره قبرس هم آن را حس کرده‌اند، اردنی‌ها هم گفته‌اند که در ابتدا تصور کردند زلزله در کشورشان روی داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
به جمع بندی برسین مثلا میخواین چه غلطی بکنین؟؟ شما برین به تابستان داغ و کشور در پیت خودتون برسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
یه ناو هواپیمابرتون که پودر شد اونوقت به جمعبندی میرسید تا شما باشید دیگه تو منطقه ما توطئه نکنید
آخرین اخبار