جهانپور مطرح کرد؛

رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌های سراسری

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از برگزاری موفقیت آمیز آزمون‌های سراسری در کشور خبر داد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از برگزاری موفقیت آمیز آزمون‌های سراسری روز گذشته و امروز (۱۶ و ۱۷ مرداد) در سراسر کشور خبر داد و گفت: هماهنگی دستگاه‌های مسئول ملی و استانی، نظارت موثر و پیشگیرانه همکاران بهداشتی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همکاری داوطلبان، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی حین برگزاری این آزمون‌ها را رقم زد که جای تقدیر دارد.

جهانپور اظهار کرد: گزارش مستندسازی همکاران ما از سراسر کشور حاکی از آن است که آزمون‌های سراسری مقاطع مختلف تحصیلی وزارت علوم و وزارت بهداشت در شرایطی ایمن، سالم و با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی و حفاظتی برگزار شده است.

او افزود: با توجه به همکاری بین بخشی موجود، انتظار می‌رود این روند با ضریب اطمینان و جدیت بیشتری در آزمون‌های آتی حفظ شده و حتی ارتقا پیدا کند.

گفتنی است؛ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، کنکور کارشناسی ارشد در روز‌های ۱۶ تا ۱۸ مرداد در سراسر کشور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و نظارت ناظران وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۲۳:۱۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
خواهشا لغو کنید کنکور سراسری را چون برای رعایت حال کادر درمان و حفظ نعمت سلامتیِ خود و جامعه درمقابل کرونا 6ماه است که از منزل خارج نشدیم حتی مادرم به خاطر کرونا ، با سختی و دیسک گردن و.... نان را هم در خانه روی اجاق گاز می پزد در ضمن هوای شهر ما در اکثر روز ها بادی است و امکان برگزاری آزمون در فضای باز وجود ندارد . تابهمن هم که دانشگاهها تعطیل است پس چه اصراری است برای زودتر برگزار شدن اش. و از طرفی دست هایمان مدام آلوده می شود بنابراین اگر بخواهیم خوراکی بخوریم دستهایمان آلوده است و اگر نخوریم قندمان می افتد . در ضمن مغز برای جواب دادن به سوالات نیاز به اکسیژن داره ولی ماسک زدن اکسیژن رسانی به مغر را کم میکند فلذا تقاضای لغو کنکور سراسری سال۱۳۹۹ را داریم.(باور کنید درس خواندم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
چطور كيگه بي خطر گذشته
آدم از ديدن اين اكس وحشت ميكنه
يكي دو هفته ديگه معلوم ميشه چقدر بي خطر گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
فقط تو تهران رعایت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
ولی متاسفانه ممانعتی برای گذاشتن ماسک های فیلتر دار وجود ندارد ، برای ما که چهره شناسی وسط آزمون بود که باید ماسک مون و پایین می آوردیم .
کاش یه پیام در مورد این اشتباهها هم بگذارید از ما که گذشت ولی استرس اینها بیشتر از امتحان بود