غدیر، سرچشمه همیشه جوشان ولایت و امامت است

مدیر آموزش وپرورش بهبهان گفت: غدیر، سرچشمه همیشه جوشان ولایت و امامت بوده که از سینه روشن و زلال خم به جام محبت دوست داران پیامبر (ص) و خاندانش جاری است.

رسول عبدی پور مدیر آموزش وپرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: غدیر، سرچشمه جوشان ولایت و امامت بوده که از سینه روشن و زلال خم به جام محبت دوست داران پیامبر(ص) و خاندانش جاری است و انسان سیراب شده از جام ولایت آری از هر ناپاکی و آلودگی و از هر عیب و خطا مبرا است.

او بیان داشت: واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید. غدیر نشانه تداوم رسالت حضرت محمد (ص) در ولایت امام علی (ع) است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیمایند. غدیر عید شعله افکنی بر اندیشه‌های باطل و امید آفرینی در دل‌ها و عید وفاق و وحدت است.

 مدیر آموزش وپرورش بهبهان تصریح کرد: عید سعید غدیر خم، عید ولایت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) را به محضر یگانه وارث غدیر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شیعیان و پیروان ولایت خصوصا عموم مردم ، فرهنگیان و دانش آموزان تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت همگان را در سایه رحمت واسعه الهی و حرکت در مسیر توسعه ایران اسلامی مان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.