ارسال آثار هنرمندان خوزستانی برای چاپ در قطورترین کتاب جهان

مدیر سامانه اطلاع رسانی هنرگاه خوزستان گفت: آثار هنرمندان خوزستانی برای چاپ در قطورترین کتاب جهان ارسال می‌شود.

سارا قنبری مدیر سامانه اطلاع رسانی هنرگاه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هنرمندان آثار هنری خود را در حوزه‌های خوشنویسی، نقاشی، معرق، منبت، مجسمه سازی، صنایع دستی به دبیرخانه سامانه هنرگاه ارائه دادند که بخشی از آثار ارائه شده به دبیرخانه با انتخاب شورای داوری در قطورترین کتاب جهان به چاپ می‌رسد.

او افزود: برای پیشبر اهداف سامانه اطلاع رسانی هنرگاه، شاهین کمیلی اصل و عاطفه انتظاری به عنوان مدیران هنری، معصومه حاتمی، آزاده امیری ورضا احمدی بابادی بعنوان تیم نویسندگان و بهار آب روشن، سمیه نصیری، فیروزه حکیمی، پروین قالبی به عنوان تیم خبرنگاران و انیس عرار به عنوان عکاس هنری با این مجموعه همکاری دارند.

بهار آب روشن، مدیر روابط امور بین الملل سامانه هنرگاه ضمن دعوت به همکاری از همه هنرمندان بیان داشت: کلیه هنرمندان جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۱۸۳۴۴۱۸ تماس گرفته و کلیه نهادها، مراکز، انجمن‌ها و گالری‌های هنری نیز می‌توانند نسبت به ارسال اخبار فعالیت‌های خود به این پایگاه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید

سامانه اطلاع رسانی هنرگاه با هدف اطلاع رسانی و خرید و فروش آثار هنری به زودی فعالیت رسمی خود را باحضور بیش از یکهزار هنرمند آغاز می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار