مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس خبر داد:

آغاز معاملات شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در بورس تهران از فردا

فلاح گفت: اولین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت فردا در بورس تهران درج نماد و قابل معامله می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در پست اینستاگرامی خود نوشت:با اتمام فرآیند پذیرش اولین شرکت سرمایه‌گذاری استانی، فردا نماد شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی در بورس تهران درج نماد و قابل معامله می‌شود.


بیشتر بخوانید


افرادی که در خراسان جنوبی را به شکل غیر مستقیم را در مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند، فروشندگان احتمالی و همه افراد متقاضی در سراسر کشور خریداران احتمالی سهام شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی خواهند بود.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هم به مرور در یک برنامه زمانبندی شده وارد بورس خواهد شد و به این ترتیب سهام عدالت همه افراد قابلیت خرید و فروش پیدا می‌کنند.

افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هستند و با توجه به جمعیت استان‌ها میزان سهام و پرتفوی این شرکت‌های سرمایه گذاری متفاوت است.

آغاز معاملات شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در بورس تهران از فردا

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، سهام عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
ن اینکه خیلی خوب خریدن نزدیک ۳ ماهه هنو ۳۰ درصدو ندادن چیه بابا ۵ هزار و۱۰ هزار مسخره کردین ملتو ... سامانه سعدی خیییلی کم پول میده خیییلی ایهمه اطلاع رسانیش همه چیزش خوب بود اما اصل مطلب پول بود ک خوب نداده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
تکلیف 13 شرکت غیر بورسی سهام عدالت چه شد وهمچنین سود سهام عدالت عملکرد سال98 که هنوز واریز نشده کی روشن می شود در نظر داشته باشید سودی که در اسفند 98 واریز شد مربوط به عملکرد سال 97 بود وهنوز سازمان خصوصی سازی سود 98 را بدهکار است که قبل از آزاد سازی باید تسویه می شد
آخرین اخبار