دستور بازگشایی مدارس نیویورک صادر شد

فرماندار نیویورک آمریکا اعلام کرد با توجه به شمار مبتلایان به کرونا در این ایالت امکان بازگشایی همه مدارس در آن وجود دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، اندرو کوئومو، فرماندار ایالت نیویورک آمریکا، اعلام کرد امکان بازگشایی امن مدارس نیویورک از ماه آینده وجود دارد.

او گفت: امروز روزی بود که قرار بود که شمار مبتلایان را بررسی و تصمیم خود را اعلام کنیم. با توجه به شمار مبتلایانی که داریم، امکان بازگشایی همه مدارس وجود دارد؛ امکان بازگشایی مدارس در هر جایی از ایالت که شمار مبتلایان در آن پایین‌تر از آستانه‌ای است که تعیین کرده‌ایم، وجود دارد.

بنا بر اعلام سی‌ان‌ان، تصمیم‌گیری درباره برگزاری کلاس‌های حضوری، منطقه به منطقه انجام می‌شود. در شهر نیویورک، مدارس هر دو آموزش حضوری و غیرحضوری را برای ترم پاییز ارائه خواهند کرد. آمار مربوط به موارد ابتلای جدید به دقت زیر نظر خواهد بود و اگر نتایج مثبت آزمایش‌های کرونا به سه درصد برسد، آموزش از راه دور در کل سیستم برگزار می‌شود.

نیویورک زمانی یکی از ایالت‌هایی بود که با بیشترین خطر از نظر شیوع کرونا رو به رو بود. اما اکنون نتایج مثبت آزمایش کرونا هفته هاست که به یک درصد کاهش یافته است، در حالی که این نتایج در آغاز ماه مه حدود ۵۰ درصد بود.

سال تحصیلی در بعضی از ایالت‌ها همچون جورجیا آغاز شده است. این در حالی است که پس از نتیجه مثبت آزمایش ده‌ها دانش‌آموز و کارکنان آموزشی در روز‌های نخست سال تحصیلی در این ایالت، نگرانی‌های جدیدی درباره امن بودن بازگشایی مدارس بروز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
خوش بحالشون لابد آمارشون شديدا كاهش پيدا كرده
آخرین اخبار