همسر سفیر هلند در پی شدت جراحات وارده در انفجار بیروت درگذشت

وزارت خارجه هلند اعلام کرد همسر سفیر این کشور در بیروت در پی شدت جراحات وارد شده در پی انفجار اخیر درگذشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه هلند اعلام کرد همسر سفیر هلند در لبنان که روز سه شنبه در پی انفجار بندر بیروت زخمی شده بود، به دلیل شدت جراحت‌های وارد شده، امروز شنبه درگذشت.

«Hedwig Waltmans-Molier» همسر سفیر هلند در بیروت که ۵۵ سال داشت، در پی انفجار سهمگین روز سه شنبه بیروت به شدت زخمی شده بود. او در هنگام حادثه در کنار همسرش «جان والتمن» در اتاق نشیمن خانه خود در بیروت ایستاده بود.

گفتنی است پیشتر وزارت خارجه هلند از زخمی شدن همسر سفیر این کشور به همراه شماری از افراد سفارتخانه هلند در پی انفجار بیروت خبر داده بود.

سخنگوی وزارت خارجه هلند با اعلام این خبر گفته بود: همسر سفیر هلند پس از این حادثه در بیمارستان بستری شده است.
او همچنین گفته بود این انفجار خسارت‌های فراوانی نیز به سفارتخانه هلند وارد کرده و سبب زخمی شدن ۴ نفر از افراد مرتبط با سفارتخانه شده است.

این در حالی است که «استف بلاک» وزیر خارجه هلند نیز در حساب توییتری خود تأیید کرده بود در میان افراد زخمی شده، ۵ نفر در سفارت هلند مجروح شده اند.

استف بلاک همچنین در حساب توییتری خود این انفجار را «وحشتناک» توصیف کرد و گفته بود: ما در حال رصد اوضاع هستیم و تلاش داریم به شهروندان هلندی که نیاز به کمک دارند، کمک رسانی کنیم.

او همچنین گفت: فکر و ذهن ما با کسانی است که در سفارت آسیب دیده اند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده، در حادثه مهیب انفجار بیروت بیش از ۱۵۰ نفر کشته و بیش از ۵۰۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند. یک مقام وزارت بهداشت لبنان هم امروز از ناپدید شدن بیش از ۶۰ تن در پی این انفجار خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
اربابهای اسراییلیشون نکردند قبل اینکه یه عملیات انجام بدند حداقل به اینا اطلاع بدند که جونشون به خطر نیافته. هر چند از صهیونیستها همچین چیزی بعید نیست. اسراییل عمدا به کشتی شناسایی یو.اس.اس لیبریتی آمریکا حمله کرد و ۳۴ ملوان آمریکایی رو کشت و بیش از ۱۷۰ نفر رو زخمی کرد تا گردن مصر بندازه ولی کشتی غرق نشد و نقشه اسراییل به جایی نرسید. اینا به نوکرهای خودشونم رحم نمی‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
مثل اينكه همه دنيا تو اين انفجار صدمه ديدن
آخرین اخبار