آزادی ۱۵ تن از زندانیان زندان ورامین به مناسبت عیدغدیر

مدیر زندان ورامین از آزادی ۱۵ نفر از زندانیان این زندان به مناسبت عید غدیر و همزمان با حضور روحانیون جهادی در زندان، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زندگی در زندان از سوی مبلغان و ‌روحانیون جهادی از روز پنج شنبه صبح ۱۶مرداد ۹۹در زندان خورین ورامین هم زمان با بیدار باش زندانی‌ها در زندان آغاز شده و تا ساعت خاموشی این حضور ادامه دارد.

بر اساس این گزارش این روحانیون در کنار زندانی‌ها، ورزش می‌کنند، مطالعه انجام می‌دهند، گفت‌وگو می‌کنند، هم سفره می‌شوند، نماز جماعت، قرآن می‌خوانند و.. این برنامه تا شنبه (شام عید غدیر) ادامه دارد. در انتها روحانیون جهادی و ‌مبلغان شناسنامه‌ای از بند به همراه ایده‌ها پیشنهادات تحویل سازمان زندان‌ها خواهند داد.

مراد نصیریان مدیر زندان ورامین گفت: هدف از این کار ارتقای روحیه مددجویان در زندان است و اینکه آنان بدانند که هنوز از جامعه، دین و مذهبشان جا نمانده اند و هرگاه بخواهند امیرالمومنین محیطی اهل بیت یاری گر آن‌ها خواهد بود.

مدیر زندان ورامین گفت: ایجاد انگیزه و شور و نشاط مذهبی و اعتقادی در بین جامعه از دیگر اهداف این مراسم است.

وی در ادامه از آزادی ۱۵ نفر از مددجویان این زندان به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: این آزادی با هماهنگی دادستان‌های مراکز استان و انجام مراحل قانونی و قضایی انجام شده است.

نصیریان در ادامه با بیان اینکه در سال جاری با مرخصی ۴٧٨زندانی این زندان موافقت شده است گفت: همچنین امسال١۴٩ مرخصی منجر به آزادی شده ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار