انتشار فراخوان مسابقه طراحی پل زندگی در شیراز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز از انتشار فراخوان مسابقه طراحی پل زندگی در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جواد بهادری معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: متقاضیان می‌توانند از ۱۹ مرداد امسال برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.zendegi.shiraz.ir مراجعه و از شرایط شرکت در مسابقه طراحی پل زندگی مطلع شوند.

او افزود: پل- پیاده راه زندگی به طول تقریبی۲۵۰ متر، باهدف ایجاد هم‌پیوندی میان عناصر طبیعی شهر شیراز، در حدفاصل کوچه‌های ۴۴ بلوار شهید چمران و آمفی‌تئاتر روباز پیاده‌راه سلامت جانمایی شده است.

بهادری با بیان اینکه فراخوان مسابقه طراحی پل زندگی حدفاصل باغ‌های چمران و پیاده‌راه سلامت منتشر شده است، گفت: شهرداری شیراز برای توسعه پیاده محوری، ارتقا کیفیت فضا‌های شهری و پیوند‌های اجتماعی، در نظر دارد با اتصال فیزیکی و بصری عوامل طبیعی شهر شیراز شامل باغات، کوه و رودخانه نسبت به اجرای پل ­پیاده‌راه، در حدفاصل باغ‌های چمران و پیاده‌راه سلامت، همراه با فضا‌هایی جاذبه جمعیت با رویکرد گردشگری اقدام کند.

معاون شهردار شیراز گفت: پل_پیاده راه زندگی به طول تقریبی ۲۵۰ متر، باهدف ایجاد هم‌پیوندی میان عناصر طبیعی شهر شیراز ایجاد قرارگاه رفتاری برای گذران اوقات فراغت در همه ساعات روز و در تمام فصول و همچنین نظرگاهی برای تماشای چشم‌انداز طبیعی و یک مقصد گردشگری مهم است که در حدفاصل کوچه‌های ۴۴ بلوار شهید چمران و آمفی‌تئاتر روباز پیاده‌راه سلامت جانمایی شده است.

بهادری از جمله عناصری که به‌وسیله این پل به‌صورت فیزیکی و یا بصری به یکدیگر متصل خواهند شد را پارک حاشیه‌ای چمران، رودخانه خشک، پیاده‌راه سلامت و باغ‌های قصردشت عنوان کرد.

او در پایان با اشاره به اینکه تمامی اشخاص حقیقی دانشجو یا دانش‌آموخته و اشخاص حقوقی دارای صلاحیت در رشته‌های معماری و شهرسازی (گرایش‌های مرتبط) واجد شرکت در مسابقه هستند گفت: با توجه به اینکه شروع ثبت نام از تاریخ ۱۹ مردادماه امسال است متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.zendegi.shiraz.ir نموده و از شرایط شرکت در مسابقه، برنامه زمانبندی، الزامات، اطلاعات داوران و معیار‌های داوری، نحوه ارائه مطلع شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار