قاتل جوان بندر ریگی در شیراز به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که آذر پارسال در بندر ریگ شهروندی را به ضرب گلوله به قتل رسانده و متواری شده بود بامداد امروز در شیراز دستگیر شد.

قاتل جوان بندر ریگی در شیراز به دام افتادبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در چهارمین روز از آذر پارسال فردی به هویت «جواد» در بندر ریگ با شلیک اسلحه کلت به قتل رسید.

او عنوان کرد: قاتل که متواری شده بود هویتش برای پلیس مشخص شد و تحت تعقیب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، هفته گذشته مخفیگاه قاتل در بلوار «نواب» شهر شیراز شناسایی شد و تیم کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گناوه به محل مورد نظر اعزام شدند.

 واعظی ادامه داد: بامداد امروز (یکشنبه ۱۹ مرداد) با اطمینان از حضور قاتل در مخفیگاه و همکاری پلیس شیراز، عملیات دستگیری متهم آغاز شد.

او گفت: فرد مسلح با مقاومت در برابر دستور پلیس به سمت نیروهای عمل کننده پلیس آتش گشود، اما با تنگ‌ شدن حلقه محاصره، متهم ضمن ورود به یکی از واحدهای مسکونی با گروگان گرفتن یک خانم قصد فرار از حلقه محاصره پلیس را داشت.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، با حضور سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در صحنه عملیات و گفت‌وگو با متهم مسلح، این فرد که در تیراندازی متقابل پلیس از ناحیه دست زخمی شده بود، خود را تسلیم کرد و اسلحه مورد استفاده او نیز ضبط شد.

واعظی بیان کرد: متهم به قتل با اعزام به مرکز درمانی در حال مداواست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
خدا تقاصش رو ازش بگیره
جوان بی گناه تو خواب بیدار شدو غافل از همه چیز به خواب ابدی رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
خدا لعنتش کنه