اضافه شدن مردعنکبوتی به عنوان Marvel's Avengers

توسعه دهندگان Marvel's Avengers از اضافه شدن شخصیت مردعنکبوتی به عنوان مذکور توسط DLC خبر دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، توسعه دهنده Crystal Dynamics تائید کرده است که شخصیت Spider-Man علی‌رغم اینکه در هیچ پوستر و ویدئوی تبلیغاتی پیش از این حضور نداشته، به صورت رایگان به بازی Marven's Avengers می‌پیوندد. این شخصیت به عنوان DLC پس از عرضه به دست گیمر‌ها می‌رسد. این استودیو همچنین تائید کرد که شخصیت مردعنکبوتی به صورت اختصاصی برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد در نتیجه اگر روی Xbox یا رایانه شخصی خود این بازی را نصب کرده‌اید متاسفانه نمی‌توانید این شخصیت را استفاده کنید. این DLC بعد از بازی اختصاصی Spider-Man برای PS4 در سال ۲۰۱۸ و درست قبل از شروع Spider-Man: Miles Morales در PS5 عرضه می‌شود.

این تیم هنوز اطلاعات خاصی درباره نحوه بازی Spider-Man به اشتراک نگذاشته است. همچنین تاکنون هیچ تصویر یا اسکرین شاتی از مردعنکبوتی در بازی مذکور موجود نیست و این نشان می‌دهد که Crystal Dynamics و Eidos-Montreal هنوز هم در حال ساخت شخصیت قابل بازی برای این عنوان هستند تا بتوانند گیمر‌ها را راضی نگه دارند. این دومین عنوان Spider-Man در PS5 خواهد بود، زیرا مایلز مورالس نیز در بازی مستقل خود امسال حضور خواهد داشت.


انتهای پیام


صحنه مبارزه در عنوان Marvel's Avengers

توضیحات کارگردان هنری بازی درباره شخصیت Spider-Man

با این وجود، جف آدامز کارگردان هنری Crystal Dynamics در یک پست طولانی در وبلاگ پلی استیشن آنچه را که می‌توان پس از عرضه Marvel's Avengers در تاریخ ۴ سپتامبر انتظار داشت را بیان کرد. او گفت که می‌خواهد بازیکنان هنگام بازی کردن با کاراکتر مردعنکبوتی در عنوان مذکور بتوانند احساس سبک‌بالی داشته باشند؛ وی همچنین از توانایی بالایی رزمی و آکروباتیک شخصیت مذکور پرده برداشت. او درباره قابلیت‌ها و گجت‌های مختلف مردعنکبوتی نیز صحبت کرد و گفت دوست دارد گیمر‌ها بتوانند از انواع مختلف تار در بازی استفاده کنند. به نظر می‌رسد استودیوی سازنده این بازی قرار است با ارائه شخصیت مردعنکبوتی اتفاقات بسیار خوبی را برای گیمر‌های خود رقم بزنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار