شهروندخبرنگار سیستان و بلوچستان؛

محرومیت مردم روستای «رمش» از امکانات اولیه زندگی + فیلم

مردم روستای رمش در شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان از امکاناتی نظیر آب، برق، اینترنت و جاده محروم هستند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مردم روستای رمش از توابع بخش کتیج شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر از امکاناتی نظیر اینترنت، آب، برق و جاده محروم هستند و با مشکلات فراوانی در این منطقه زندگی می‌کنند.

 


متن پیام شهروندخبرنگار؛

من از جنوبی‌ترین نقطه کشور به شما پیام می‌دهم از استان سیستان بلوچستان شهرستان فنوج بخش کتیج روستای رمش، متأسفانه روستای ما بالغ‌بر۱۵۰۰نفر جمعیت و سه روستا در کنار روستای رمش هستند که جمعیت آن‌ها در مجموع ۱۰۰نفر می‌شوند از اینترنت نسل نوین، یا ۴فورجی محروم هستیم، مسولین شهرستانی و استانی اصلا جوابگو نبستند. با گذشت چهل سال از عمر مبارک این انقلاب ما از این نعمت محرومیم که برای ما دانشجویان و مردم محروم روستا تبعاتی دارد که ما دانشجویان از تحصیل خود یا نمرات خود عقب مانده ایم و برای برداشت ده هزار تومان باید ۳۰هزار تومان خرج کنیم تا به بخش یا دهستان سفر کنیم.. خلاصه از شما درخواست اینترنت ۴فورجی را در کوتاه‌ترین زمان خواستاریم، که همانطور امروز نسل، نسل ارتباطات هست ما مردم روستای رمش از آن محرومیم.
خلاصه ما از شما درخواست پیگیری لازم تا جهت تحقق حقمان هستیم. ما خسته شده ایم از بس امروز فردا می‌کنند مسولین استانی، نه آب شرب داریم نه اینترنت، نه جاده، جاده متاسفانه خاکی. درمانگاه نداریم. ما از همه این‌ها محروم هستیم و از شما پیگیری لازم را داریم، که صدای ما راپخش کنید تا مسولین استانی ما از خواب بیدار بشوند. باتشکر از همکاری خوب شما.


بیشتر بخوانید:


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار