با اکثریت آرا تصویب شد؛

اصلاح اساسنامه شرکت ساماندهی مشاغل با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد

اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم‌ نهاد از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در دفاع از پیشنهاد استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم‌ نهاد از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در اصلاح اساسنامه این شرکت، اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف در سطح شهر فعالیت می‌کنند و با پوشش دهی گروه‌ها و اقشار مختلف از آن‌ها حمایت می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حضور تشکل‌های مردم‌ نهاد ظرفیت مشارکت مردمی در اداره شهر را افزایش می‌دهد، گفت: همراهی، مشارکت و همکاری تشکل‌های مردم‌ نهاد، مشارکت و فعالیت گروه‌ها و تشکل‌های تخصصی را نفی نمی‌کند.

او تصریح کرد: اگر فعالیتی در حوزه خدماتی در سطح شهر توسط تشکل‌های مردم‌ نهاد رخ دهد، در چارچوب مسئولیت اجتماعی آن‌ها است و به هیچ وجه موضوع نفع داشتن مطرح نیست.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه اگر این نهاد‌ها ارزش افزوده‌ای هم ایجاد کنند، از آن برای انجام مأموریت‌های خود استفاده می‌شود، گفت: تشکل‌های مردم‌ نهاد فراگیر هستند و گروه‌های بیشتری از مردم را شامل می‌شوند.

در نهایت این پیشنهاد میلانی با اکثریت آرای اعضای شورای شهر تهران، به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار