حفاظت و اطلاعات نقش صیانت از دستگاه قضا را به عهده دارد

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری یزد گفت: حفظ و صیانت از مجموعه دستگاه قضا برای اجرای عدالت و احقاق حق ضروری است.

حفاظت و اطلاعات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید فرهمند زاده، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد به مناسبت روز حفاظت و اطلاعات گفت: مسئولیت حفاظت و اطلاعات برای کارکنان بسیار سنگین است از این جهت کسانی که در این مجموعه خدمت می‌کنند وظیفه سنگینی از باب جلوگیری از لغزش و انحراف در یک سازمان را بر عهده دارند و مسیر اصلی حرکت آنان به سمت حفظ سلامت نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های اصلی بوده و مهمترین انتظار مردم از قوه قضاییه ارتقای سلامت و کسب اعتماد بیشتر نسبت به دستگاه قضا است.

او افزود: محور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، ارتقاء سلامت و کارآمدی دستگاه قضا است و این در حالی‌است که کارآمدی دستگاه قضا به سلامت عوامل آن وابسته است.

این مقام قضائی به نقش مهم مدیران و کارکنان مرکز حفاظت اطلاعات اشاره کرد و تصریح کرد: تمامی کارکنان این مجموعه به جایگاه خطیر و اهمیت شغلی خود واقف بوده و با رعایت تقوای الهی و مد نظر قرار دادن خداوند متعال در همه امور و لحظات، با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به پیشگیری، ارتقاء سلامت و کارآمدی دستگاه قضا کمک می‌کنند.

فرهمندزاده ابراز کرد: یکی دیگر از اهداف مهم حفاظت و اطلاعات، نظارت و ارزشیابی در دادگستری برای اصلاح امور و ارتقای کیفیت کار و همچنین پیشگیری از آلودگی، نفوذ و انحراف مجموعه است.

او خاطرنشان کرد: با تامین امنیت پایدار که اصلی‌ترین وظیفه دستگاه قضایی برشمرده می‌شود می‌توان به برآورده شدن انتظار مردم در چشیدن طعم شیرین عدالت نزدیک شد.

 در این جلسه رئیس حفاظت و اطلاعات استان ضمن ارائه عملکرد مجموعه خود، دغدغه‌های این مجموعه را نیز مطرح نمود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار