سندرز: هنگام گلف بازی ترامپ میلیون‌ها آمریکایی به سوی گرسنگی می‌روند

سناتور ایالت ورمونت از گلف بازی کردن مداوم رئیس جمهور آمریکا بی‌توجه به وضعیت معیشتی فعلی مردم این کشور انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور برنی سندرز، نماینده ایالت ورمونت آمریکا از بی توجهی رئیس جمهور این کشور به وضعیت اقتصاد آمریکا انتقاد کرد و گفت ترامپ احتمالا نمی‌داند در هنگام گلف بازی او میلیون‌ها شهروند بیکار به سوی گرسنگی پیش می‌روند.

سناتور ایالت ورمونت در پیامی در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: احتمالا ترامپ این را نمی‌داند که وقتی او در حال گلف بازی کردن با دوستان میلیاردر خود است، میلیون‌ها آمریکایی بیکار در حال حرکت به سوی گرسنگی و بی خانمانی هستند. اگر حزب جمهوری خواه بتواند یک تریلیون دلار مالیات از ثروتمندان بگیرد، آن‌ها می‌توانند از پرداخت ۶۰۰ دلار برای بیمه بیکاری حمایت کنند.

سندرز در پیام دیگری نیز نوشت: رئیس جمهور ترامپ دست از تقلب و فریبکاری خود بردارید و از بسته ۶۰۰ دلاری ویژه بیمه بیکاری در هفته که ۲ ماه پیش از سوی مجلس نمایندگان به تصویب رسید، حمایت کنید.

سناتور ایالت ورمونت از منتقدان سرسخت اقدامات دونالد ترامپ بویژه در بحبوحه همه گیری ویروس کروناست. در حالی که شیوع ویروس کرونا اوضاع در آمریکا را روز به روز وخیم‌تر می‌کند، رئیس جمهور این کشور از حضور مداوم در زمین‌های گلف و اقامتگاه‌های تفریحی خود دست بر نداشته است. بنا به گزارش ها، ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود ۳۸۰ بار به املاک شخصی خود رفته که بیش از ۲۸۰ بار از آن را در زمین‌های گلف خود گذرانده است.

در حال حاضر بیش از ۵ میلیون آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، که از این تعداد بیش از ۱۶۴ هزار تن جان باخته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار