پاکدل: تاریخ پرداخت مبلغ ورودی تیم‌های لیگ برتری هندبال تمدید شد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: پرداخت مبلغ ورودی تیم‌های لیگ برتری تا تاریخ ۲۸ مرداد ماه تمدید شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: با جلسه‌ای که برگزار کردیم تاریخ لیگ برتر هندبال بانوان و آقایان مشخص شد. طبق تصمیم ما قرار است لیگ برتر آقایان در تاریخ ۲۸ شهریورماه و لیگ برتر بانوان در تاریخ ۴ مهرماه برگزار شود.

او گفت: ما به تیم‌های لیگ برتری که تاکنون مبلغ ورودی خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ پرداخت نکرده اند فرصت مجدد داده ایم و آن‌ها تا تاریخ ۲۸ مردادماه باید ایم مبلغ را پرداخت کنند. به هیچ وجه این زمان دوباره برای تیم‌های لیگ برتری تمدید نخواهد شد.

پاکدل درباره حذف۳ تیم باشگاهی از لیگ برتر هندبال اظهار کرد: به علت متعهد نبودن ۲ تیم از آقایان و یک تیم از بانوان تصمیم گرفتیم که این باشگاه را از لیگ برتر حذف کنیم.

او درباره برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا جوانان به میزبانی شیراز عنوان کرد:  به طور شفاهی اعلام کرده اند که به علت شیوع ویروس کرونا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا  که قرار است در مهرماه برگزار شود به تعویق خواهد افتاد و  به احتمال زیاد رقابت‌های قهرمانی آسیا میزبانی شیراز با تعویق ۳ ماهه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار