۵۰۰ میلیارد تومان برای ساخت فرودگاه بین‌المللی چابهار هزینه می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت:فرودگاه بین المللی چابهار در مدت زمان کوتاه یک ماهه با هفت درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار  اظهارداشت: طرح‌های مختلفی نظیر فرودگاه بین‌المللی چابهار توسط سازمان منطقه آزاد در حال اجرا است و برنامه‌ریزی شده تا در ۱۸ ماه آینده این فرودگاه افتتاح شود.

او با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های منطقه آزادچابهار داشته باشند، افزود: انعکاس فعالیت‌های انجام شده دولت به مردم امید می‌بخشد و این خیلی برای ما مهم است که رسانه به عنوان همیار عمل کرده و اگر نقدی را ضرورت می‌بینند بصورت منصفانه منعکس کند.

رییس هیات مدیره منطقه آزادچابهار ادامه داد: طرح توسعه منطقه آزاد به نتیجه رسیده و بیش‌از ۳۰ روستا در محدوده این منطقه قرار گرفته‌اند که امیدواریم با همکاری مسوولان زیرساخت‌های آن‌ها آماده و شاهد رفاه مردم باشیم.

او خاطرنشان کرد: در مجموع ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه مختلف عمرانی و خدماتی در سطح منطقه آزاد چابهار در حال اجراست که با تکمیل آن‌ها نقش مهمی در توسعه و آبادانی این منطقه خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار