در بسته حوادث ۲۰ مرداد ماه بخوانید؛

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در ماهشهر

حوادث امروز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲۰ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

۲ سارق سابقه دار در ماهشهر دستگیر شدند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با سرقت این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های تخصصی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای سابقه دار شدند.

او در ادامه بیان داشت: عوامل پلیس طی هماهنگی با مقام قضایی در ۲ عملیات جداگانه این سارقان را که در شهرستان اقدام به سرقت از منازل می‌کردند دستگیر کنند.

سرهنگ پاپی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از منازل مجرمان اموال مسروقه کشف و طی تحقیقات انجام شده متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری سارقان حین سرقت در شوشتر  

 سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: درپی اعلام یک فقره سرقت منزل در یکی از روستا‌های شهرستان شوشتر بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور به موقع پلیس ۲ سارقی که با یک دستگاه خودروی سواری اقدام به سرقت مقداری میلگرد، یک تخته فرش و ابزارآلات کرده بودند در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو، دستگیر شدند.

سرهنگ حسنوند بیان داشت: اموال مسروقه کشف شده به مالباخته تحویل داده شد از شهروندان می خواهیم در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک بلافاصله، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.