برگزاری اولین دوره سمینار فنی بین المللی کیک بوکسینگ واکو بصورت مجازی و آنلاین

اولین دوره سمینار فنی بین المللی کیک بوکسینگ واکو بصورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،از سوی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا اولین دوره سمینار فنی بین المللی کیک بوکسینگ واکو برای مربیان این رشته بصورت مجازی و آنلاین در روز شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به مدت ۵ ساعت برگزار شد.

این سمینار فنی با نظارت دکتر ناصر نصیری رییس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و رییس و بنیانگذار انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک بوکسینگ ج. ا. ا)، "الکساندر وینوف" نایب رییس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا از قرقیزستان و انچون جونگ رئیس کمیته فنی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا از کره جنوبی با شرکت بیش از ۱۵۰ مربی از کشور‌های آسیایی از جمله مربیان ایرانی زیر نظر کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا برگزار شد.


دکتر ناصر نصیری رئیس واکو آسیا ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در سمینار به تلاش برای جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کردند و آخرین تغییرات مربوط به قوانین و آموزش‌های پایه و اصولی را تشریح کردند.

در این سمینار مباحث اساسی در خصوص درجه بندی کمربندها، قوانین، تکنیک ها، تاکتیک‌های پایه و تخصصی کیک بوکسینگ واکو با هدف آگاهی بخشی، دانش افزایی و ارتقای مربیان انجام پذیرفت.

گفتنی است از استان آذربایجان شرقی ،آقای صمد کریم پور رییس کمیته کیک بوکسینگ واکو آذربایجان شرقی هم در این همایش حضور داشت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار