جام حذفی آخرین سنگر ژنرال!

مهمترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور را دو تیم پرطرفدار سپاهان و استقلال برگزار می‌کنند که میتواند اتفاقات مهمی مثل پایان همکاری سپاهان با ژنرال را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی کشورمان، امشب استقلال تهران میزبان سپاهان اصفهان است. قضاوت این دیدار را موعود بنیادی‌فر بر عهده دارد.

زردپوشان اصفهانی که در طول لیگ نوزدهم نوسان زیادی داشتند، در این روز‌ها با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. پس از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس و پس از برد سپاهان  مقابل نفت مسجد سلیمان، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان ناگهان به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.

طلایی پوشان دیار زاینده رود در دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر بدون ژنرال به مصاف استقلال رفتند و با شکست دو بر یک، کار خود را برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی سخت کردند.

قلعه نویی بعد از چند روز استراحت مطلق روند بهبودی خود را طی کرد. ولی در این مدت دل او پیش پسران طلایی خود بود و همین باعث شد تا با مشورت پزشکان، مجوز‌های لازم را برای نشستن روی نیمکت سپاهان در دیدار مقابل نساجی از هفته بیست و هشتم را بدست آورد.

اما حضور ژنرال هم در کنار زمین اثری برای روحیه دادن سپاهانی‌ها نداشت و این تیم اصفهانی در گودال مرگ با تک گل فوق العاده محمد میری مغلوب نساجی‌چی‌ها شد تا شرایط در اردوگاه طلایی پوشان بحرانی شود.

البته موضوع وقتی جالب می‌شود که هواداران متعصب سپاهان پس از این شکست تلخ و نتایج سینوسی هفته‌های اخیر، تجمع اعتراض آمیزی را علیه تیم محبوبشان برگزار کردند و خواستار اخراج فوری پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال کشورمان و سرمربی تیم خود شدند.

موضوع جالب‌تر اینجا است که نماینده دیار زاینده رود، امشب، دوشنبه ۲۰ مرداد، ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه خانگی از تماشاگر آزادی باید دیدار ۱/۴ نهایی جام حذفی را مقابل استقلال آماده این روز‌های فرهاد مجیدی انجام دهد؛ و تغییر سرمربی در این مقطع مهم و قبل از نبرد حساس و حیاتی با آبی ها، اصلا به صلاح نیست

استقلالی‌ها هم بعد از رفتن استرا نوسان زیادی را تجربه کرده اند، اما در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی را با سرمربی جوان و محبوب خود طی کرده اند و شرایط متفاوتی با رقیب خود دارند.

چیزی که مشخص است این است که با توجه به خشم هواداران، اگر امشب سپاهان مقابل آبی‌های تهران نتیجه مطلوب که صعود به نیمه نهایی است را بدست نیاورد، احتمالا باید جدایی امیر قلعه نویی را در پایان این فصل قطعی بدانیم و به نوعی می‌توان گفت که بازی مقابل مجیدی آخرین سنگر ژنرال برای زنده ماندن است.

از طرفی خود قلعه نویی که یک استقلالی سابق است، شناخت خوبی از این تیم دارد و همین یک وزنه سنگین برای سپاهانی‌ها محسوب می‌شود که باعث می‌شود برای موفقیت در این بازی روی امیر قلعه نویی حساب ویژه‌ای باز کنند؛ که این میتواند دیدار دو تیم را جذاب‌تر از قبل کند.

سه تیم پرسپولیس- تراکتور- و نفت مسجد سلیمان به نیمه نهایی جام حذفی راه یافته اند و از بین استقلال و سپاهان، یک تیم با راه یابی به نیمه نهایی، تکمیل کننده این مرحله خواهد بود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.