تغییر ساعت کار ادارات کرمانشاه تا پایان مرداد ماه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت : به دلیل تداوم گرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف برق، تغییر ساعت کار ادارات کرمانشاه که اجرای آن تا ۲۰ مرداد اعلام شده بود، با درخواست شرکت توزیع برق تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف برق در ماه‌های گرم سال، گفت : در همین راستا به پیشنهاد شرکت توزیع برق، ساعت کار ادارات استان به دلیل صرفه جویی در مصرف برق از ۳۰ تیر تغییر کرد.

او گفت : ساعت کار ادارات استان از ۳۰ تیرماه امسال به ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳ در روز‌های شنبه تا چهارشنبه و ساعت ۷:۱۵ تا ۱۲ در روز‌های پنجشنبه تغییر پیدا کرده بود و قرار بود تا ۲۰ مرداد ماه ادامه داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه افزود: ساعت کار ادارات قرار بود از ۲۱ مردادماه به روال عادی برگردد، اما امروز (۲۰ مرداد) با درخواست شرکت توزیع برق، این تغییر ساعت کاری تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

کریمی افزود: از همه دستگاه‌ها و مردم می‌خواهیم تا در این روز‌های گرم سال تا حد امکان صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار