جلوگیری از ۹۵ مورد تجاوز به حریم راه وساخت وساز غیر مجاز در خلخال

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در شهرستان خلخال شناسایی و قلع و قمع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال در بازدید از محور خلخال -فیروزآباد حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را خط قرمز راهداری دانست و گفت: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۲۵ مورد تابلوی غیرمجاز جمع آوری، ۸ مورد تخریب انجام و همچنین ۱۸ مورد مجوز ساخت وساز نیز صادر شده است.

او در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها خط کشی ۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی شهرستان خلخال را در ۴ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران با استفاده از آسفالت گرم ۱۲ هزار متر مربع از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال با اشاره به اینکه در قالب طرح ملی ابرار بهسازی ۲۲ کیلومتر راه‌های روستایی در دستور کار قرار گرفته تصریح کرد: از این میزان ۸ کیلومتر بهسازی راه‌های روستایی یللوجه و کمر انجام شده و مابقی نیز در دست اجراست.

خسروی در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها از توزیع ۲۲۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان شهرستان خلخال خبر داد و گفت: راهداران بعلت وقوع سیلاب هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند عملیات تسطیح و رگلاژ در راه‌های اصلی، فرعی وروستایی شهرستان خلخال انجام داده اند.

او تعمیر و تجهیز چهل عدد از چراغ‌های چشمک زن، نصب ۳۵ عدد بنر موقت راهنمایی و رفتارسازی ایمنی راهها، انجام ۳ هزار متر عملیات شن ریزی در محل‌های رانش وبازدید دوره‌ای از رستوران‌های بین راهی را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان خلخال در ۴ ماهه گذشته برشمرد و خاطر نشان کرد:در مدت یاد شده راهداران ۳۸ هزار کیلومتر باند تیغه زنی و ۱۱ هزار متر مکعب عملیات ریزش برداری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان انجام داده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار