نصیری مطرح کرد؛

فعالیت بیمارستان صحرایی ایران در بیروت تا زمان نیاز

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم حادثه دیده لبنان توضیحاتی داد.

محمد نصیری سخنگوی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی در بیمارستان صحرایی هلال احمر ایران در لبنان پس از وقوع حادثه انفجار در بیروت گفت: بنا به درخواست‌های اعلام شده پس از حادثه انفجار در بیروت برای ارسال بیمارستان صحرایی جهت ارائه خدمات پزشکی به آسیب دیدگان ناشی از این اتفاق، اندکی زمان برد و اولین روز خدمت رسانی بیمارستان صحرایی در بیروت روز جمعه (۱۷ مرداد ماه)  بود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر در پاسخ به این سوال که مدت زمان فعالیت بیمارستان صحرایی ایران در بیروت تا چه روزی است؟ گفت: مدت زمان فعالیت بیمارستان صحرایی به میزان مراجعه افراد نیازمند به دریافت خدمات پزشکی در بیروت بستگی دارد و باید گفت تمام هماهنگی‌ها جهت ادامه فعالیت بیمارستان صحرایی با اعلام نیاز وزارت بهداشت لبنان انجام می‌شود.

نصیری در پاسخ به این سوال که بیمارستان صحرایی دایر شده در بیروت در کدام بخش‌های پزشکی ارائه خدمات می‌کند؟ بیان کرد: ترمیم زخم، مداوای سرپایی و غربالگری کرونا از جمله خدماتی هستند که در بیمارستان صحرایی مسقر شده‌ در دانشگاه بیروت ارائه می‌شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا محموله دیگری از کمک‌های بشر دوستانه از سوی ایران به مردم حادثه دیده بیروت ارسال می‌شود یا خیر؟ گفت: اگر اعلام نیاز شود، محموله‌های دیگری از کمک‌های بشر دوستانه از سوی ایران به لبنان ارسال خواهند شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد: با توجه به تماس‌های انجام شده پس از حادثه بیروت، در روز سه شنبه (۱۴ مرداد ماه) کمک‌های بشر دوستانه به لبنان ارسال شدند و فراخوان بین المللی آن فردای روز ارسال کمک‌ها از سوی ایران اعلام شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار