شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های گناوه توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: بیش از ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق با تلاش ماموران دریابانی استان بوشهر از یک فروند شناور در آب‌های گناوه کشف و ضبط شد.

شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های گناوه کشف و ضبط شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ولی‌الله رضایی‌نژاد فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران مقابله با قاچاق کالا در آب‌های استان بوشهررا در اولویت نیرو‌های دریابانی دانست و بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، سواحل و خلیج فارس در استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی دریابانی قرار دارد و انتقال کالای قاچاق در این آبراه ممنوع است.

او از فعالیت تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر در مبارزه با قاچاق کالا خبرداد و تاکید کرد: دریابانان این استان شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی برای مقابله با قاچاق تلاش می‌کنند.

فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور در آب‌های گناوه خبر داد و عنوان کرد: ماموران پست کنترل و مراقبت مرزی دریابانی گناوه موفق شدند یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در اسکله گناوه شناسایی و توقیف کنند.


بیشتر بخوانید

بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های گناوه و کنگان کشف شد


رضایی‌نژاد از کشف محموله‌های قاچاق از این شناور خبر داد و افزود: در بررسی دقیق از شناور توقیفی، پوشاک، کاپشن بچه گانه، مودم، روغن، اقلام پزشکی و دیگر کالا‌ها کشف شد.

او ارزش کالای قاچاق کشف شده را افزون بر ۳۴ میلیارد ریال دانست و گفت: بر اساس نظریه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه قاچاق در شناور توقیفی افزون بر ۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف اجناس قاچاق ادامه داد: در این راستا ۴ نفر به عنوان متهم دستگیر و به‌همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی استان بوشهر شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.