ادامه پویش همدلی در اصفهان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: نهضت همدلی مومنانه استان اصفهان با عنوان " کرامت علوی، شور حسینی" نامگذاری شده و از عید سعید غدیر خم تا ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرضیه فرشاد مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه این پویش با عنوان " کرامت علوی، شور حسینی" نامگذاری شده و از عید سعید غدیر خم تا ماه صفر ادامه دارد، افزود: در این پویش؛ کمک‌های غیرنقدی شامل اقلام و جیره‌های خشک غذای و نذورات هیات‌های مذهبی و خیرین توسط بهزیستی در همه شهرستان‌ها، جمع‌آوری می‌شود.

او افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در عید سعید قربان و بیانات ایشان در خصوص کمک به خانواده‌های نیازمند، بهزیستی استان اصفهان همچون گذشته یاری رسان خانواده‌های کم برخوردار تحت پوشش خواهد بود.

فرشاد یادآور شد: بهزیستی استان در مرحله اول پویش همدلی که بصورت استانی برگزارشد، ۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی را به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش اهداء کرد و در یک برنامه منظم بیش از ۴۰ هزار بسته دیگر هم تا پایان ماه مبارک رمضان بویژه در ایام شهادت حضرت علی علیه السلام و لیالی قدر در اختیار خانواده‌های نیازمند تحت پوشش قرار داد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: این پویش با هدف تامین کمک هزینه معیشتی، اقلام کمک آموزشی، وسایل بهداشتی و درمانی و ... بصورت ملی در قالب پویش ایران همدل با سرار کشور در حال اجرا است.

او نرم‌افزارهای؛ سکه، آپ، ۷۲۴، همراه کارت، ستاره یک و کیپاد را؛ راه‌های همدلی مردم برای پیوستن به این پویش ملی عنوان کرد و افزود: همچنین شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و درگاه www.behzisti.ir از دیگر راه‌های پیوستن به این پویش ملی است.

فرشاد افزود: پرداخت کمک‌ها همچنین از طریق اجرای کد‌های دستوری زیر امکان پذیر می باشد.

۱۴#*

۹#*۷*۷۳۳*

۵#*۵*۷۴۱*

۳۰۰#*۷۲۴*

۲۵#*۶*۷*

۱#*

مدیرکل ضمن دعوت از مردم نیکوکار و خیراستان اصفهان برای پیوستن به پویش ملی ایران همدل و کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت، از همراهی همیشگی عموم مردم و خیرین استان اصفهان قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.