انگلیس قوانین مهاجرتی خود را سخت‌تر می‌کند

بنابر اعلام نخست‌وزیر انگلیس، دولت او در تلاش برای تدوین قوانین سختگیرانه‌تر به منظور جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت انگلیس خواستار تصویب قوانین سختگیرانه‌تری برای مقابله با موج مهاجران غیرقانونی است که از سمت فرانسه و بلژیک راهی این کشور می‌شوند.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد مشکلی که ما هم اکنون پیش رو داریم این است که بسیاری از سراسر جهان می‌خواهند به این کشور بیایند، زیرا بدیهی است که اینجا مکان خوبی برای زندگی است. جانسون با اشاره به موج مهاجرانی که از طریق زمین و دریا برای ورود به انگلیس تلاش می‌کنند، چنین اقداماتی را خطرناک، جنایتکارانه و بسیار بد توصیف کرد.

نخست‌وزیر انگلیس گفت دولت او به دنبال ایجاد یک چارچوب قانونی جدید است تا از طریق آن بتواند مهاجران غیرقانونی را به فرانسه باز گرداند.

روز یکشنبه روزنامه تلگراف گزارش داد فرانسه از انگلیس خواسته تا برای جلوگیری از قاچاق انسان ۳۰ میلیون پوند به این کشور بپردازد.

نیرو‌های گشت ساحلی انگلیس امروز دوشنبه ۱۰ اوت، یک قایق با ۲۰ مهاجر احتمالا سوری را در سواحل کنت رهگیری کردند. بیش از ۴ هزار مهاجر در سال ۲۰۲۰ از طریق مسیر‌های دریایی به صورت غیرقانونی وارد انگلیس شده اند. ۵۹۷ مهاجر تنها در فاصله ۶ تا ۹ اوت وارد این کشور شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار