شورای امنیت روسیه: آمریکا و انگلیس ناقضان اصلی حقوق بشر هستند

معاون شورای امنیت روسیه در مصاحبه‌ای لندن و واشنگتن را ناقضان اصلی حقوق بشر دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان‌بی‌سی، «الکساندر وندیکتوف» معاون شورای امنیت روسیه در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری ریانووستی، آمریکا و انگلیس را دو کشور اصلی نقض کننده حقوق بشر خواند.

در همین راستا او در این مصاحبه گفت: «در سال‌های اخیر غرب با مسئله‌ای عجیب به نام قانونمندی بر اساس نظم مواجه شده است که تاکنون شخصی توانایی درک قوانین آن را نداشته است. البته این موارد از سوی حقوق بین‌الملل هم به رسمیت شناخته نمی‌شوند. آمریکا و انگلیس نیز در رأس ناقضان حقوق بین‎الملل قرار می‌گیرند.»

او در ادامه به بلوکه شدن ۳۰ تن طلای دولت ونزوئلا از سوی دولت انگلیس اشاره کرد و گفت: «البته این اولین مرتبه از این رفتار نیست. پس از جنگ جهانی دوم نیز مخازن طلای چندین کشور از سوی لندن بلوکه و به این کشور سرازیر شدند. بعد از آن نیز سرنوشتی برای آن‌ها پدید آمد مشابه آنچه در عراق پس از سقوط صدام و در لیبی پس از مرگ قذافی رخ داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
اصفهانی
۰۸:۱۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
البته خود روسیه که اشغالگر سرزمین های اسلامی است و مناطق زیادی از خاک مسمانان را به خاک خود الحاق کرده دست کمی از امریکا و غرب ندارد چند دهه پیش قصد داشت که افغانستان را هم ببلعد که در حلقومش گیر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
آمریکا و انگلیس سر دسته دزدان بین المللی اند. مرگ بر غربزده. مرگ بر آمریکا پرست
آخرین اخبار