اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار می شود یا نه؟

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: باید اماکن ورزشی که نیازمند تعمیر و یا نیمه ساز هستند به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قدیمی رئیس  ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: یکسال است که از تعطیلی استخر فجر می گذرد  که اداره کل ورزش و جوانان استان  در خصوص این بهسازی این استخر تصمیم گیری نمی کند.

او با اشاره به اینکه  با توجه به کمیسیون ماده ۲۷ باید اماکن ورزشی که نیاز به تعمیر دارند و یا نیمه سازهستند به بخش خصوصی واگذار شود افزود: در حال حاضر ۴۴ سانتی متر سرانه ورزشی برای هر نفر بوده است که تا رسیدن به حد نرمال فاصله زیادی داریم.

قدیمی با بیان اینکه چند خانه تخصصی ورزشی در شهرستان طبس فعال است بیان کرد : رشته های ورزشی شامل دارت، تنیس روی میز، ورزش‌های رزمی ، وزنه‌برداری ، کاراته ، هندبال، کشتی و ورزش باستانی دارای مکان تخصصی هستند.


بیشتر بخوانید


احداث پیست سوارکاری طبس در آینده نزدیک 

قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس از احداث پیست سوارکاری در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ظرفیت موجود در یک سال گذشته سطح ورزش سوارکاری به گونه‌ای بوده که در آینده قطب سوارکاری استان خراسان جنوبی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان در خصوص فعال بودن هیئت های ورزشی شهرستان طبس گفت : در حال حاضر ۴۰ هیات ورزشی در شهرستان طبس داریم که ۳۵ هیئت فعال و دارای چارچوب سازمانی می باشد.

او با اشاره به اینکه رشته‌های راگبی و کبدی را جزء رشته‌های جدید هستند که در اولین و دومین سال حضور رتبه های خوبی آوردند، بیان کرد : رشته‌های ورزشی هاکی تنیس خاکی فوتبال بانوان و اسکواش قرار است در طبس راه اندازی  می شود.

قدیمی  ادامه داد: خانه های وزنه‌برداری فلوربال، پیرامید و تیراندازی نیز به رشته‌های ورزشی شهرستان طبس اضافه شده است.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.