مکوندی: ممکن بود جای برنده و بازنده عوض شود/ مربیان در هفته‌های پایانی فشار زیادی را تحمل می‌کنند

مربی پیکان گفت: هم ما و هم صنعت نفت موقعیت‌های زیادی داشتیم و در چند صحنه ممکن بود جای برنده و بازنده عوض شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز مکوندی، مربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تمام تلاشمان را کردیم تا پیروز بازی شویم و می‌دانستیم که اگر نتیجه را واگذار کنیم کارمان خیلی سخت‌تر می‌شود و شانس ما برای ماندن در لیگ کاهش می‌یابد. طبیعی بود که به خاطر شرایط مسابقه استرس زیادی روی بازیکنان باشد. صنعت نفت جزو تیم‌های بالای جدول است و تا همین چند هفته پیش شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشت. تیم حریف در این بازی تمام تلاشش را انجام داد و ما می‌دانستیم باید مقابل چه تیم قدرتمندی بازی کنیم. هم ما و هم تیم صنعت نفت موقعیت‌های خوبی داشتیم و در چند صحنه ممکن بود جای برنده و بازنده عوض شود.

مربی پیکان در ادامه گفت: خوشحالیم که ۳ امتیاز را کسب کردیم و شرایطمان در جدول تا حدودی بهتر شد. با این حال هنوز کار ما تمام نشده و ۲ بازی خیلی سخت در پیش داریم. هفته‌های گذشته امتیازات زیادی از دست دادیم و بالا آمدن در جدول کار سختی است. از مدیران ایران خودرو تشکر می‌کنیم که همواره از ما حمایت کردند و امشب هم در رختکن تیم حضور داشتند.

مکوندی در پاسخ به این سوال که از نتایج بازی‌های دیگر اطلاعی دارید؟ گفت: استفاده از تلفن همراه ممنوع بود و نمی‌توانستیم نتیجه‌ها را پیگیری کنیم. نگاه ما این بود که اگر می‌خواهیم در لیگ بمانیم باید به قدرت خودمان توجه کنیم و امیدوارم به هدفی که داریم برسیم.

مربی پیکان در واکنش به افزایش فشار خون ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در بازی مقابل شاهین شهرداری در هفته جاری اظهار داشت: طبیعی است که در هفته‌های پایانی فشار زیادی روی مربیان باشد. امیدوارم ساکت الهامی هر چه زودتر سلامتی اش را به دست بیاورد. واقعاً رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سختی های زیادی دارد و فصل جاری حدود ۱۳ ماه طول کشیده است. تیم‌های پایین جدول برای سقوط نکردن تلاش زیادی می‌کنند و به همین دلیل فشار زیادی روی مربیان است.

او درباره عملکرد داوری گفت: نمی‌خواهم درباره داور اظهار نظر کنم. همیشه تلاش کردیم که اگر مشکلی است قضاوت درباره آن را به کارشناسان بسپاریم و قانونی عمل کنیم. اگر داوری به ضرر تیم ما سوت بزند، کاری از دستمان بر نمی‌آید، اما انتظار داریم به  خاطر این که هفته‌های پایانی لیگ را سپری می‌کنیم، داوران تلاش و دقت شان را بیشتر کنند تا اشتباهی رخ ندهد و زحمت یک فصل تیم‌ها هدر نرود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار