نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

خدمات درمانی در گرمسار وآرادان تقویت می شود

اردشیر مطهری با بیان اینکه مدیران باید پاسخگوی وعده‌های خود باشند گفت: مشکلات حوزه بهداشت شهرستان گرمسار وآرادان پیگیری و خدمات درمانی تقویت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه به علت عدم پیگیری و نظارت لازم از گذشته بر بیمارستان معتمدی، وضعیت درمان در این منطقه نامناسب است، گفت: در حق این منطقه ظلم شده که با پیگیری‌های لازم و حضور معاون وزیر بهداشت و درمان در گرمسار، معضلات بیمارستان معتمدی و درمان این شهرستان بررسی شده است.

او با بیان اینکه مدیران وعده‌هایی که به مردم می‌دهند پاسخگو باشند و خروجی دستورات وزیر بهداشت و معاون وزیر باید برای مردم گرمسار و آرادان دیده شود، افزود: طی یک ماه آینده تمام تصمیمات اخذ شده اجرایی خواهد شد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به نشست با معاون وزیر بهداشت، تاکید کرد: در این نشست مصوب شد هشت دستگاه ونتیلاتور (دستگاه کمک تنفسی) با امکانات کامل همراه با تخت‌ای سی یو به بیمارستان معتمدی اختصاص یابد همچنین پزشکان متخصص لازم تأمین خواهد شد.

مطهری با اشاره به اینکه نواقص ساختمان بیمارستان معتمدی از جمله تجهیز به چیلر و سرمایش به سرعت رفع خواهد شد، افزود: مجوز داروخانه شبانه روزی جدید برای گرمسار اخذ شده است همچنین دستگاه سی تی اسکن جدید، سنگ شکن و لابراسکوپ به بیمارستان معتمدی گرمسار داده می‌شود.

او بر رفع مشکلات دستگاه‌های بخش رادیولوژی و دیالیز و سونوگرافی بیمارستان معتمدی تاکید کرد و گفت: با بررسی دقیق حتی در صورت لزوم دستگاه جدید در اختیار قرار داده می‌شود.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس از شبانه روزی شدن درمان بستر ایوانکی به صورت خدمات اورژانسی با تأمین پزشک متخصص خبر داد و گفت: رادیولوژی و آزمایشگاه در مرکز درمان بستر ایوانکی تکمیل می‌شود همچنین اختصاص دستگاه تصویر برداری دیجیتال برای بخش دندانپزشکی آرادان از دیگر اقدامات است.

مطهری تاکید کرد: یک دستگاه آمبولانس کمک دار به بیمارستان امام حسین (ع) آرادان حداکثر ظرف مدت یک ماه تحویل داده شود و در خصوص داروخانه شبانه‌روزی شهرستان آرادان نیز اقدامات لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صورت پذیرد و حداکثر به مدت یک ماه موضوع تعیین تکلیف شود.

او با بیان اینکه در نشست با معاون وزیر بهداشت مقرر شد حوزه فنی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان امام حسین (ع) آرادان بازدید کنند و مشکلات ساختمانی و تاسیساتی رفع شوند، ابراز کرد: در این نشست مصوب شد اعتبار و تکمیل پروژه ساخت خوابگاه دانشجویی دانشگاه پیراپزشکی آرادان تأمین، تا پروژه در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد و یک دستگاه سونوگرافی ظرف مدت یک ماه به بیمارستان امام حسین (ع) آرادان تحویل داده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.