مرحله اول لیگ برتر فوتسال قبل از جام ملت‌ها برگزار می‌شود

اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال قصد دارند مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر را قبل از جام ملت‌های آسیا برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنور مشخص نیست سازمان لیگ قصد دارد این بازی‌ها را در چه زمانی برگزار کند.

ابتدا قرار بود مسابقات از اواسط شهریور ماه آغاز شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و آماده نبودن بیشتر تیم‌های لیگ برتری سازمان لیگ فوتسال تصمیم گرفت بازی‌ها را در شهریور برگزار نکند. به همین دلیل در جلسه روز گذشته که بین مدیرعامل‌های باشگاه لیگ برتری فوتسال با آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برگزار شد، اعضاء پیشنهاد دادند که بازی‌های لیگ بعد از جام باشگاه‌های آسیا یعنی دی ماه برگزار شود.


بیشتر بخوانید:


قرار شد این پیشنهاد در جلسه‌ هیئت رئیسه برگزار شود.گفته می‌شود اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ قصد دارند با توجه به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا مرحله اول مسابقات لیگ را در مهر ماه آغاز کنند تا بازیکنان ملی پوش در شرایط مسابقه قرار گرفته و از نظر بدنی در وضعیت ایده آلی باشند. به نظر می‌رسد بازی‌های مرحله دوم هم بعد از جام باشگاه‌های آسیا برگزار خواهد شد.

در جلسه روز گذشته قرار شد رقابت‌های فصل بعد در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شود و از هر گروه ۳ تیم به مرحله بعد مسابقات صعود می‌کنند. در نهایت ۶ تیم صعود کنند به مرحله بعد به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند. همچنین ۲ تیم انتهای جدول (تیم‌های ششم و هفتم) به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت ۲ تیم به دسته اول سقوط می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار