توزیع بیش از ۴۷ هزار حلقه لاستیک دولتی در البرز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: بیش از ۴۷ هزار حلقه لاستیک دولتی به ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر برون شهری البرز تخصیص داده شده است.

گودرز محمودی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: تیرماه سال جاری بیش از ۴۷ هزار و ۷۰۴ حلقه لاستیک دولتی بین رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر در سطح استان البرز  توزیع شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: از این تعداد، ۴۰ هزار و ۱۷۲ حلقه لاستیک به ناوگان حمل و نقل کالا و ۷۵۳۲ حلقه به ناوگان حمل و نقل مسافر اختصاص یافته است.

محمودی گفت:  تعداد ۳۷۵۶ حلقه لاستیک دیگر به رانندگانی که در مقاطع حساس اعم از وقوع حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و یا شرایط خاص اقتصادی مانند تخلیه فوری بنادر همکاری ویژه‌ای با سازمان متبوع داشته اند، توزیع شده است.

او افزود: بیش از ۴۰ نماینده مجاز فروش، وظیفه توزیع لاستیک‌های دولتی درسطح استان البرز را بر عهده دارند و به صورت مداوم بازرسان این اداره کل و سازمان صمت بر روند توزیع لاستیک نظارت می‌کنند.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.