تقوی: پیکان و سایپا به فدراسیون والیبال بدهکار هستند

دبیر فدراسیون والیبال گفت: پیکان و سایپا به فدراسیون والیبال بدهکار هستند، اما این موضوع را تعیین تکلیف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد تقوی، دبیر فدراسیون والیبال درباره غیبتش در قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ۲ هفته است که به دلیل شرایط جسمی مرخصی گرفته و در قرنطینه هستم. ستاد مبارزه با کرونا در نهایت برای شروع رویداد‌ها تصمیم می‌گیرد. جلسات خوبی را با نمایندگان ستاد مبارزه با کرونا داشتیم. پیش‌نویسی برای شیوه نامه مسابقات تدوین و به این ستاد ارائه شده که امیدوارم تأیید شود تا لیگ را در تاریخ ۱۹ شهریور آغاز کنیم.

او افزود: همچنین صحبت مصطفی کارخانه را به عنوان پیشنهاد پذیرفتیم و امیدوارم  تا نتیجه‌ای رضایت‌بخش رخ دهد.

تقوی درباره برخورد فدراسیون والیبال با تیم‌های بدهکار خاطرنشان کرد: در آیین‌نامه نوشته ایم بدهی‌ها باید تعیین تکلیف شود. تیم‌هایی داشتیم که بدهی پنج سال قبل خود را قبول نداشتند. دستگاه‌های نظارتی به ما فشار می‌آورند. این پول از بیت‌المال است. قبول داریم شرایط اقتصادی کشور به نوعی است که باید مراعات لازم انجام شود و شاید در نوع تسویه حساب کمک کنیم، اما باشگاه‌ها باید میزان بدهی خود را بپذیرند و شروع به تسویه حساب کنند.


بیشتر بخوانید:


دبیر فدراسیون والیبال درخصوص وضعیت بدهی پیکان بیان کرد: پیکان بر سر میزان بدهی با فدراسیون اختلاف نظر داشت که در نهایت به تفاهم رسیدیم و پیکان بخشی از آن را پرداخت کرده و باقی آن را با تعهدات لازم پرداخت می‌کند. همه تیم‌ها قبل از ورود به قرعه‌کشی بدهی خود را تعیین تکلیف کرده اند.

تقوی در پایان گفت: پیکان و سایپا به فدراسیون والیبال بدهکار هستند، اما آن را تعیین تکلیف کرده‌اند که این مبلغ تا تاریخ مشخصی پرداخت شود. همه تیم‌ها با این موضوع دست به گریبان بودند. ما باید به برخی دستگاه‌ها پاسخگو باشیم و مردم انتظار دارند از حقوق فدراسیون والیبال که حقوق تیم ملی است، دفاع کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار