باشگاه خبرنگاران جوان بررسی می‌کند؛

روسای جمهور کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

ریاست جمهوری یکی از موقعیت‌هایی است که تاثیر عمیقی بر روی افراد، بینش و سبک زندگی‌شان می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور طبیعی برخی از جایگاه‌ها بر روی موقعیت، مسائل مالی و حتی سبک زندگی افراد تاثیر می‌گذارد؛ ریاست جمهوری یکی از همان موقعیت‌هاست که تاثیر عمیقی بر روی افراد، بینش و سبک زندگی‌شان می‌گذارد؛ از همین رو نیز بسیاری از افرادی که در این مسند قرار گرفتند در آغاز و پایان دوره تغییرات فراوانی داشته‌اند. پس شاید بد نباشد که نگاهی به ریاست‌های پیشین جمهوری و موقعیت های مالی یا سیاسی آنها داشته باشیم. 

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

 رئیس جمهوری که منافق از کار در آمد

بنی صدر را شاید بتوان یکی از ثروتمند ترین روسای جمهوری ایران دانست؛ موضوعی که محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی  درباره آن گفته است: در اسناد لانه جاسوسی هم آمده که یکی از روانشناسان آمریکایی دو بار بدون اینکه خودش را معرفی کند به بهانه‌ای با بنی صدر ملاقات داشته و در ملاقات دوم گزارش می‌دهد که روی بنی صدر می‌شود از طریق مالی سرمایه گذاری کرد و علتش هم این است که در جلسه دوم، ساعت بسیار گران‌قیمتی در دست بنی صدر دیده‌ است که این نشان می‌دهد از نظر مالی می‌توان روی او نفوذ کرد و بعد از این هم مامور دیگری تحت عنوان نمایندگی یک شرکت بین المللی با بنی صدر ملاقات می‌کند و به او پیشنهاد می‌کند که ماهی هزار دلار به او پرداخت کند تا به این سازمان بین المللی مشورت بدهد و بنی صدر می‌پذیرد. خود بنی صدر هم در خاطراتش می‌گوید که ۱۰۰۰ دلار نبود، بلکه سه هزار دلار بود و من هم نپذیرفتم در حالی که جاسوس CIA در گزارش سری خودش دروغ نمی‌گوید؛ زیرا باید برای این موضوع  پول را پرداخت کند.

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

او در ادامه گفته است علاوه بر این بنی صدر زن و بچه هایش در پاریس ساکن بوده و این‌ها هزینه‌های بسیاری داشتند که حقوق ریاست جمهوری کفاف آن‌ها را نمی‌داد ، از همین رو نیز این پیشنهاد را پذیرفت، البته برای بنی صدر محرز بود که او یک جاسوس است و نماینده یک شرکت بین المللی نیست، ولی او می‌دانست که اگر کسی مورد حمایت سازمان جاسوسی آمریکا باشد از پشتیبانی او برای رسیدن به قدرت می‌تواند استفاده کند.

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

دست فروشی که رئیس‌جمهور شد

شهید محمدعلی رجایی کسی که بعد از انقلاب شاید محبوب ترین رئیس جمهور کشورمان نام گرفته باشد از دست‌فروشی در محله‌ شوش به مسند ریاست جمهوری رسید، او در یازده مرداد ۱۳۶۰ به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد و هشتم شهریور همان سال یعنی ۲۹روز بعد در دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

شهید رجایی خانه خود را با قرض ۱۳ هزار تومانی خرید که حدود ۱۷ سال محل سكونت او بود، خانه‌ای که ابتدا پس از شهادت رجایی، همسر و فرزندانش تا سال ۱۳۷۳ در آن زندگی کردند تا این‌ که با خرید این خانه توسط بنیاد شهید و مرمت آن و ثبت ملی، این خانه‌ ارزشمند که در دوره‌ی پهلوی اول ساخته شده بود، به عنوان موزه‌ی «شهید محمدعلی رجائی» مورد استفاده قرار گرفت.

/

سفره نانی که محتوای آن نان و کشمش بود

رهبر معظم انقلاب رئیس جمهور بعدی کشورمان بعد از شهید رجایی بود که در خاطرات ایشان آورده شده است: «پدرم روحانی معروفی بود، امّا خیلی پارسا و گوشه گیر؛ زندگی ما به سختی می گذشت. من یادم هست شب هایی اتفاق می افتاد که در منزل ما شام نبود! مادرم با زحمت برای ما شام تهیّه می کرد و آن شام هم نان و کشمش بود.

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

ایشان در ادامه گفته‌اند که مرحوم شهید قاضی طباطبایی، امام جمعۀ تبریز، سال ۵۱ اینجا آمده بود؛ رو کرد به ما و گفت من چهل سال قبل با پدرم از تبریز به مشهد آمدم و برای دیدن آقا سری به ایشان زدیم. آقا در چهل سال پیش همان جایی نشسته بود که الان نشسته، و من همان جایی نشسته‎‌ام که پدرم نشسته بود، و این اتاق و این خانه کم ترین تغییری نکرده است. آیت‌الله خامنه‌ای، پس از آنکه رئیس‌جمهور ایران شدند به مرکز شهر آمدند. ایشان ابتدا در خیابان ایران زندگی می‌کردند و پس از آن به خیابان پاستور رفتند.

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

علی اکبر ناطق نوری در کتاب خاطرات خود نوشته است: «در زمان انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری این مسئله مطرح بود که ایشان کجا مستقر شوند. پیشنهاد اول جماران بود که ایشان به احترام امام خمینی (ره) و خانواده ایشان نپذیرفتند. پیشنهاد دوم هم اردوگاه شهید باهنر آموزش و پرورش بود که رهبری گفتند می‌خواهم در مرکز شهر باشم و هم نمی‎‌خواهم اردوگاه دانش‌آموزان را بگیرم. در کنار ساختمانی که رهبری مستقر بودند حسینیه‌ای به نام امام خمینی در آنجا ساختند و بعد از آن دیدارهای رهبری در آنجا انجام می‌شد.»

روزنامه جام‌جم به نقل از محسن رفیق‌دوست نوشت محل فعلی سکونت و دفتر آیت‌الله خامنه‌ای را به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان از خانواده نظام مافی خریداری کرده و بعدها حسینیه آیت‌الله خمینی را ساخته است. پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای، با انتشار روایتی از حضور رهبر جمهوری اسلامی در سرشماری نفوس ایران یادآور شد که ایشان هنگام پر کردن فرم سرشماری مربوط به خود توسط رئیس مرکز آمار ایران، گفته‌اند «منزل ما سازمانی است

/

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ همنشین دیرین امام خمینی (ره)

اگرچه بودند سیاست‌مدارانی که منزل خود را به علت توجه به امام خمینی به جماران منتقل کردند اما مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی تنها سیاست‌مداری بود که حضورش بیش از دیگران در جماران جلب توجه می‌کرد. اسفند ماه ۱۳۹۰ روزنامه اعتماد در یادداشتی به نقل از محسن هاشمی رفسنجانی نوشت: «در کوچه‌ای که امام سکونت داشتند، در کنار حسینیه، منزلی وجود داشت که به جهت ازدحام مردم و ملاقات‌کنندگان امام و شلوغی و سر و صدای زیاد، ساکنان آن معذب بودند.

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

این منزل از مالک آن خریداری شد. در شهریور سال ۱۳۶۰ در اوج فضای ناامن برای شخصیت‌های نظام، حضرت امام خمینی (ره) به جهت نگرانی برای سلامت پدر، از حاج ‌احمدآقا خواستند ترتیبی داده شود که ایشان در منزل مذکور در کنار خانه امام ساکن شوند. این کار صورت گرفت و پدر به همراه خانواده در این خانه مستقر شدند که تاکنون این سکونت ادامه دارد.»

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

بنابر خاطرات منتشر شده از آیت‌الله هاشمی، او در دهه شصت هنگامی که رئیس مجلس ایران بود در بسیاری از شب‌ها، در دفتر خود در مجلس می‌ماند، اما کماکان اهالی بیت او در جماران و نزدیک بیت امام و حسینیه جماران بودند. پس از رحلت امام، وقتی هاشمی رفسنجانی به مقام ریاست جمهوری رسید، همچنان خانه خود در جماران را حفظ کرد.

/

اموالی که هیچ وقت مشخص نشدچقدر است 

سید محمد خاتمی رئیس جمهوری است که هیچ خبری مبنی بر اعلام عمومی دارایی هایش وجود ندارد، سید محمد علی ابطحی رئیس دفتر وی در اوایل دولت هفتم می‌گوید در همان ابتدای دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی، دفترچه ای برای اظهار اموال رئیس جمهور، خانواده و وزرایش ارسال شد که در همان روزهای اول لیست اموال به قوه قضائیه تقدیم شد. وی ادامه می دهد: البته لیست اموال خاتمی به عنوان رئیس جمهور رسانه ای نشد. ابطحی می گوید حتی وی لیست دارایی های خاتمی را ندیده این لیست در اختیار قوه قضائیه قرار دارد و در اسناد آنها موجود است.

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

از نارمک تا پاستور؛ مسئله این است

محمود احمدی نژاد  در نامه‌ای اموال خود در سال ۸۴ اینگونه اظهار کرد:

۱- یک باب منزل مسکونی به مساحت ۱۷۵ متر، با ۱۲۷ متر مربع زیربنا، ۴۰ سال سابقه ساخت در منطقه نارمک تهران

۲- حساب جاری بانک ملت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران برای دریافت حقوق از دانشگاه

۳- حساب جاری بانک ملی شعبه وزارت کشور مربوط به دوره استانداری اردبیل که در حال حاضر موجودی ندارد

۴- یک دستگاه اتومبیل پژو ۵۰۴ مدل ۱۹۷۷ سفید رنگ

۵- دو خط تلفن ثابت شهری

/

رئیس دولت دهم بار دیگر در پایان ۸ سال مسئولیتش طی نامه‌ای تغییرات صورت گرفته در اموالش را اینگونه به رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: در اجرای اصل یکصد و چهل و دوم قانون اساسی و پیرو اعلام اموال، اینجانب به اطلاع می‌رساند که در این مدت تغییری که در اموالم پدید آمده ، بازسازی و نوسازی منزل مسکونی قدیمی نارمک است که با کمک همسر و فرزندان و با استقراض از بانک و همچنین صندوق نهاد و برخی بستگان چهار واحد حدود یکصد متر مربعی احداث گردیده که با فرزندان در آن سکونت داریم. مساحت زمین ۱۷۵ متر مربع و زیربنای فرسوده قبلی حدود ۱۳۰ متر مربع بوده است.

روسای جمهوری کشورمان از کجا به کجا رسیدند؟

مسافری از سرخه تا پاستور

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور فعلی ایران است که در سرخه سمنان بزرگ شده و مدت‌‌ها ساکن خانه‌ای در ولنجک بوده است. بعد از پایان ریاست جمهوری رئیس دولت اصلاحات و به قدرت رسیدن محمود احمدی‌نژاد که تا مدتی در منطقه نارمک زندگی می‌کرد؛گفته بود قصدی برای ترک منزل خود ندارد.

/

با این حال بعد از مدتی به دلایل حفاظتی و امنیتی، مجبور شد به فکر تغییر محل زندگی خود بیفتد. پیشنهاد این بود که به ساختمان جماران و ملک ریاست جمهوری برود. از همین رو اعلام کرد که به پاستور می‌رود و قرار شد در نزدیکی ساختمان قرمز در نهاد ریاست جمهوری، ساختمانی را برای وی و خانواده‌اش مهیا کنند. 

/

این گزارش تنها بخش کوچکی بود از دارایی افرادی است که بر کرسی ریاست جمهوری کشورمان تکیه زده بودند؛ گزارشی که بر اساس اطلاعات به دست آمده یا موجود جمع بندی و منتشر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
احمدی صد در صد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
از سرخه تا پاستور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
تا ۱۴۰۰انشالله امام زمان را برسونه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خلاف واقع است ، این گزارش خیلی سطحی و در بعضی موارد ناکامل و در بسیاری نگفته های زیادی دارد .
Iran (Islamic Republic of)
حمید مسلمی
۰۸:۴۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اگه راست میگن از مردم رای نگیرن و خودشون یه رئیس جمهور انتخاب کنند!
اینجوری حداقل بلاهایی که سر مردم میاد رو نمیتونید بگید تقصیر مردم ساده و زود باوره که بهش رای دادن !!!!
اگه به منه که میگم کشور کلا رئیس جمهور نداشته باشه خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
اگه احمدی نژاد تائیدبشه فقط خودش ولاغیررای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خجالت بکشید رای مثبت این مورد دو دقیقه پیش ۳ بود و کنون یکی شده
چرا رای های مثبت را ریست می کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
دوستانی که فرک میکنند با آمدن یک شخص تمام گرفتاری هایشان حل می شود و کشور نجات پیدا خواهد کرد یا خیالبافند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
تو رو خدا دیگه به اصلاح طلب ها رای ندید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
مرشد و رهبر عزیزمان خامنه ای زنده باد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۱۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
خدا کند مردم بتوانند ان که را که خودشان میخواهند انتخاب کنند نه ان که راکه حاکمیت انتخاب میکند با کمک شورای نگهبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد مظهر عدالت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط دکتر محمود......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام شہید رجایی در دفتر حزب شہید نشدند ۰در محل ریاست جمہوری در خیابان پاستور بہ شہادت رسیدند۰
Iran (Islamic Republic of)
.......
۱۹:۱۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
امیدوارم یاسین محمدی برای ۱۴۰۰ رای بیاره واقعا بچه خوبی هس اهل سنندجه ازتون خواهش می کنم بهش رای بدید ثواب داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
مجلس یا رئیس جمهوری؟
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۱۹:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
هر روز داره وضع اقتصادی بدتر و بدتر میشه و کسی نیست به داد مردم برسه
Iran (Islamic Republic of)
از چهار راه گلوبندك تا پل پارك وى
۱۸:۴۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آخرين تصوير : چهره شناسى : من از داخل اتوموبيل متوجه مردم ميشوم كى چه دردى دارد. ==================
متاسفاه نديدند موتور سيكلت رانان چگونه جان مردم را در پياده رو ها از ٤ طرف بخطر مياندازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد منتخب مردم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
چه جالب چون حسن روحانی الان رئیس جمهور هست هیچ اسمی از دارایی هایش نبردن ولی بقیه رو آوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد یار مظلومان و مستضعفان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دکتر احمدی نژاد هیچ وقت به فکر مال اندوزی نبوده و نیست. همون دارایی قبلیشو داره چیزی هم بهش اضافه نشده. هر انسانی ایراداتی ممکنه داشته باشه ولی دلیل نمیشه که به زمین بکوبیمش‌. اگر ایشون ۹۶ می آمدن الان شرایط این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
پس خدا رو شکر که 96 نیومدند.دیگه نمیتونستیم تحمل کنیم که بدتر از این بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
نوشته خانه اش را ساخته اونم 4طبقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
بله ساخته ولی نرفته که از ولنجک خونه بخره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا حمیدی
۱۷:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
درود به خاتمی و هاشمی مردان اعتدال و اصلاحات...
Iran (Islamic Republic of)
میراث اصلاحات
۲۰:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
برجام، دلار، سکه، تورم، بیکاری، گرانی، ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
مدیر ... گزارشات معنی دار و غیر واقعی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط و فقط رجایی عزیز از حال دستفروشی تا حال ریاست جمهوریش تغییری در او ایجاد نشد
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۶:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خدا بیامرزه شهید رجایی را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
از اموال هاشمی و روحانی وخاتمی اگر سراغ داریدبنویسید اگاه شویم!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بله شفافیت
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آقای روحانی شما وضعیت بورسو نگاه کردی شما وضع اقتصادی مردمو دیدی. اصلا تا بحال شده بری درب مغازه !!!!!اگه جای ما بودی میتونستی ماشین بخری؟ آقای روحانی اون مستاجر بدبخت با10میلیون رهن نمیتونه خونه اجاره کنه آقای روحانی مردم خسته شدن پس اون همه پر ادعا کوجاست آنچنان رونق اقتصادی ایجادکنم مردم نیازی ب 45تومن نداشته باشن آقای روحانی گناه مردم چیست داریم تاوان کدوم گناهو پس میدیم؟خسته ام خسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام
تاوان انتخاب غلط را...
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۱۵:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تمام این عزیزان به برکت جمهوری اسلامی عزیزشدندوخون شهیدانی که دراین راه داده شد حالاقضاوت اینکه بعضیا مغرور شدندفکرکردندخیلی بزرگندبایدبدانندآخرتشون سیاه نباشه
-
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ما منتظر احمد نژاد هستیم ای ول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
انشالله 1400 سعید جلیلی.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۴:۵۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دررود بر خامنه ای و احمدی نژاد و رجایی شیر مادر حلالتان باد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
و احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
yjc چون هدف دار گزارش می نویسی و ...، دیگه کمتر سر می زنم به سایتتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تو ایران یه زمانی آبدارچی مدیر میشد حالا ست که نمی گذارند....، مدیران الان همون... هستن و بادمجان دور قابچین ها، وگرنه 15 میلیون دانش آموز رو تو یه جلسه براشون تصمیم بگیری بدون هیچ شاخص و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بین روسای جنهور، اشتباه ترین انتخاب، انتخاب احمدی نژاد بود!
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۴:۳۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
همین الآن احمدی نژاد بیایدوضع اقتصادی مردم
خیلی بهتر می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
فعال ترین دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد بود
واقعا برای رفاه جامعه کار کرد نه مسائل حاشیه ای
یک مسئله دیگه ورود بالاترین حجم سرمایه گذاری خارجی بعد انقلاب در دوران احمدی نژاد بود حالا بماند بقیه بخش ها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خوشم میاد که همه مسئولین کشور بعدش مساله دار شدند، یعنی هرکس رئیس جمهور شد دیگه برای دور بعد( منظورم یک فاصله ی 4 ساله بعد) نتونست تایید بشه، اینم از عجایب روزگار این کشوره که تو تاریخ ثبت خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دمت گرم.کامل زدی توی خال.!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
درود شهید رجایی و امیرکبیر ثانی دکتر محمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
محمود به امیرکبیر میخوره؟ اصلا چیزی از حساب و کتاب ایشان سرشان نمیشد که با پول خوبی که داشتند ولی نتوانستند کار اساسی انجام دهند فقط اون پول را بین مردم پخش کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اقای رجائی خدابیامرزتشان عالی بودنندمن ایشان راخیلی دوست داریم یه مسلمان واقعی ومسئول وظیفه شناس کاش بعضی ازمسئولین ایشان روالوخودشون قراربدن ورهبرمون هم درجه یک هست حیف قدرشو نمیدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
باشگاه جان درباره اموال روحانی چیزی ننوشتیا. گزارشتون کامل نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بعید میدونم وضع زندگی روحانی این باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد تایید نشه خیلیا رای نمیدن. مطمئن باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
8 سال ميرحسين موسوی
8 سال هاشمی رفسنجانی
8 سال خاتمی
8 سال روحانی
32 سال از 42 سال انقلاب مدیریت دولت
دست اصلاح طلبان غربگرای پر ادعا بود که امروز اینجاییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
موسوی و از کجا اوردی؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۶:۱۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اگر نمي دونيد بدانيد مجلس وقت با تحميل كردن موسوي به ريسس جمهور و اطمينان اين بي وجدان به حمايت هاي مجلس(كه چپ و راست آن موقع به طور عجيبي در اين مورد يك دست بودند) نقش ريس جمهور را چنان لوس كردنند كه در قانون اساسي جديد نخست وزير حذف شد
خدا به عذاب كساني را كه با حمايت از موسوي هم دفاع مقدس را تضعيف كردند و هم انقلاب را به بيراه كشيدند اضافه گرداند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
موسوی؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سیدجعفرحسینی
۱۳:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
به نظر من اول رهبر .رجایی.احمدی نژاد بقیه باید جواب زیادی در پیشگاه خدا بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
عالی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
غزل سرايى
۲۱:۵۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
احمدى نژاد احمدى نژاد گويان تعداد محدودى هستند كارشان اينست كه فقط در خبرگزارى ها نظر بنويسند و احمدى نژاد را update كنند بد نيست هربار بابك زنجانى مشائي و معاون اول رحيمى را هم اضافه كنند كه مردم انها را هم فراموش نكنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
یه سوال چرا روحانی فامیلی برادرش فریدونه بعد فامیلی پسرشم یه چیز دیگست ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
رد گم کنیه دیگه دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اصول شناسنامه داشتن رو بلدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی‌نژاد خدا اجدادت رو بیامرزه..۱۴۰۰منتظریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ایشالا که تایید صلاحیت بشه این حق رو ازش نگیرن. بقیش با مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
واقعا خدا کنه بیاد جز اون کسی کاری ازش ساخته نیست. تجربه داره خوب می دونه چی کار کنه از هر کسی با صلاحیت تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آره. خوب میدانه چکار کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ما منتظر مردی از جنس امیرکبیر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خرابکاریها و عوامفریبی وی کشور را به گند کشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
من نمی دونم چرا دزدها و مفسدان اقتصادی احمدی نژاد را عوام فریب می خوانند
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۳۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
شهید رجایی و احمدی نژاد تنها روسای جمهور از بطن مردم بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
یعنی روحانی با این وضعی که درست کرده چجوری عذاب وجدان نداره !!!!چجوری می تونه انقد راحت باشه !!!درحالی مردم در عذابن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
وای من فیلمای زمان تبلیغ انتخاباتش رو می بینم حس خفگی بهم دست میده بس که کاراش کاملا برعکس حرفاش بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آن چنان رونق اقتصادی درست کنم که دولت دست به سوی مردم دراز کنه نه مردم به دولت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خدا کنه دوباره آقای احمدی نژاد رئیس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۱۵:۰۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
درست است که جناب احمدی نژاد مرد عمل بود اما مرد قانون نبود .درست است که جنا ب احمدی نژاد در چهار سال اول زحمت کشید اما در چهار سال بعد نابود کرد. درست است که جناب احمدی نژاد تابع دستور و مطیع رهبر و ملت بود اما در دوره دوم غیر تغییر کرد درست است که...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی بیا رای می دهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی احمدی حمایتت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
حزب الاهی
۲۲:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد مظهر عدالت وبهترین رییس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران است وتنها کسی که می توند ایران رانجات دهد احمدی نژاد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
از دمپایی ابری رسیدن ب کفش گوچی
از صفر ب الی 100
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تنها رئیس جمهوری که از دولت به دل ملت راه یافت فقط احمدی نژاد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آره تنها رئیس جمهوری که مشایی و معاون خلافکار و دزدان نفت و بیت المال و دکل دزدواختلاسگران را پرورش داد و هنوز هم بعد از هفت سال یک ساختمان بزرگ دولتی راتصرف کرده و پس نمیدهد احمدی نژاد است
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
البته آقای روحانی هنوز هم در ولنجک هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
حسن روحانی تو ماهواره داره بازی فوتبال ایران میبینه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
لیست دارایی هاشون رو عمرا بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
لا اقل در مورد هاشمی و روحانی صحت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تاجر پسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دوران خاتمی سیاه ترین دوران ریاست جمهوری بود و دوران روحانی بهترین دوران .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دوران خاتمی شروع همه بدبختیهای فرهنگی اقتصادی و.... روحانی هم ادامه آن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ساقیت کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۲:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
چرا تو این جمع رییس جمهوران تنها رییس جمهور مقبول، رییس جمهور شهید ماست ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
چون دورش کوتاه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
نه بابا باید ملت فرق بگذارند بین خوب و بد
بنظر من شهید رجایی و دکتر محمود امیرکبیر
Iran (Islamic Republic of)
نرگس سپید
۱۴:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
برا اینکه تو همون دوره ی کوتاه کلی کار انجام داده
حالا تو اون اوضاع
الان دیگه کلمه ی تحریم رو یاد گرفتن برا هر چی ما تحریمیم!!!!
آخه لامصب مدیر مفسد میاری سرکار چه ربطی به تحریم داره
اگه تحریمی چطوری پس حقوق نجومی میدی؟!
و........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
به خیلی جاها رسیدن ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تنها رئیس جمهوری که بعد از پایان دوره رباست جمهوری اموال خود را اعلام کرد احمدی نژاد بود چرا اموال رفسنجانی و خاتمی و حتمآ حسن روحانی اعلام نمی شو د ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بله چون از شفافیت ترس دارند
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۲:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بی طرفی در این گزارش کاملا مشهود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
روح شهید رجایی شاد.و خداحفظ کنه رئیس جمهوری رو که رهبر شد .واز خدامیخوام یه فرد دلسوز ولایق دوربعد رئیس جمهور بشه ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ثابت شده که دلسوز تر لز احمدی نژاد نداریم
و آن هم مثل شهید رجایی مردم دار بود
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۲:۰۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ما ک زمان احمدی نژاد نشد استخدام شیم آقا شب خوابید صبح پاشد حرف زد ونشد جای پدر بریم سرکار ولی بعدا همه با پارتی رفتن سرکار تا همین الانش.( واقعا تا حالا ندیدم کسی مثل سید حسن آقا میری انقدر شفاف حرف بزنه و واقعا دردهای جامعه رو بگه )
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۶:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
لياقت جاهلان كوفه اشعري ها و شريح قاضي هاست.
حسن آقامیري شريح قاضي زمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اصلا این آمار و اطلاعات به چه دردی میخوره؟؟؟
ما رئیس دولت میخوایم که کننده باشه،کارکن باشه،
حالا سرمایه دار باشه یا از عامه مردم باشه!!!
خدا روح شهید رجایی رو با ارواح طیبه شهدای کربلا محشور کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
نه سرمایه دار از جنس مردم نیست از جت ترامپ است و مستضعف پاکدشت از جنس امیرکبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد مردمی و دلسوز بود. هرچند ایراداتی داشت ولی برای مردم خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خیلی !!!تمام خاکی که به سر ما میرود همین حالا هم مرهون زحمات ان عزیز سفر نکرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
پس روحانی جونتون چی یکمم راجع به ایشون و بلاهاش می گفتی
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تمام خاکی داره سرمون میره بخاطر رای دادنهای اشتباه اندر اشتباه جنابعالیست ۱۲:۵۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بلاهايي كه دو تا رييس جمهور آخر سر مردم آوردن بدتر از حاكمان دوره قاجار بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد به درد مردم می رسید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۴۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام . مگه رئیس دولت نبود که میگفت مردم پولها شون رو بیارن تو بورس ، بهترین سرمایه گذاریه ... چند روز بعد گفت که گشایش اقتصادی و دقیقاً از همان روز بورس ریزش داشت ، آیا علاوه بر معیشت مردم ، پول پس انداز مردم رو هم گروگان گرفتند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بین اینها روحانی اصلا لیاقت رئیس جمهوری را نداشت من از روز اول هم بهش ایمان نداشتم . عارف خودش را فدای روحانی کرد . فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
عارف همونی بود که به معدن میگفت جاذبه طبیعی بعد یه عده بخاطرش رفتن به روحانی رای دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ای کاش دوران ریاست جمهوری شهید رجایی رو می دیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
هموطن گرمی مگر اقای رجایی چقدر رییس جمهور بود همین عوامل داخلی ومفت خوارها نگذاشتن ایشان خدمت کنند
Iran (Islamic Republic of)
اوان
۱۱:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ممنون بابت گزارش های خووبتون البته یکم با مصلحت اندیشی متن نوشته شده در کل عالی و روح شهید رجایی قرین ارامش هر چند مسببان شهادتش هیچ وقت به دست عدالت سپرده نشدند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
شادی رو حش صلوات.................
Germany
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
میخواهید توجیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۱:۳۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
ولنجک....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
دارایی روحانی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
من کار و خونمو از احمدی نژاد دارم . درود بر شرف و غیرتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
منم همینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
منم همینطور..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
من کار و خونمو از احمدی نژاد دارم . درود بر شرف و غیرتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
احمدی نژاد بین گزینه های فعلی بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
روحانی هم درباره اموالش می گفت فک کنم بشنوین مغزتون سوت بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
روحانی قراره به کجا برسه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
پپپخخخخ،روحانی رسیده خوبشم رسیده... ،این ماییم‌که معلوم نیست با این همه بدبختی و گرونی بکجاها برسیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اخر عاقبتشو خدا می دونه با این بدبختی که برای مردم درست کرده. خدا جای حق نشسته
-
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
كمترين آسيب رو شهيد رجايي وبني صدر منافق به كشور زد چون دوران مسوليتشان كم بود . بقيه بجز مقام معظم رهبري كشور رو صدها سال به عقب انداختند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
تاریخ قضاوت خواهد کرد که احمدی نژاد واقعا امیرکبیر ثانی بود
-
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خدمت عزیزان باشگاه خبرنگاران جوان عرض سلام وخداقوت دارم لطفا به گوش مسئولین باخدا وعدالت طلب برسانید مگرما انقلاب نکردیم که عدالت رعایت شود وحق به حق داربرسد و از زیر یوغ استعمار رهایی یابیم پس چرا هنوزکه هنوز است درحق فرزندان منطقه کبود راهنگ که ازتوابع استان همدان است ظلم می شود وهم درکنکورسراسری وهم درآزمونهای استخدامی باپارتی بازی وجایگزین کردن روابط بجای ضوابط حق فرزندان وفرصت شغلی فرزندان منطقه کبود راهنگ رابه شهرهمدان که مرکزاستان است وسایرمناطق مثل نهاوند ، ملایر،تویسرکان،اسدآباد،بهارو...می دهندوهرساله تعدادزیادی ازاین مناطق حتی بارتبه قبولی پایین تردرآموزش وپرورش وادارات دیگر استخدام شده ودرمنطقه کبود راهنگ مشغول بکارمی شوندحتی مستخدمان ،آبدارچی وراننده هم غیربومی است ولی هیچ کسی ازکبود راهنگ درسایرمناطق بکارگرفته نمی شودحتی مسئولین رده بالای کبود راهنگ هم غیربومی هستند وکسی دلسوزنیست که به وضع این منطقه برسد شهرستان کبود راهنگ دقیقا مصداق بارز یک مستعمره استکه سالهای سال است مورداستعمارمناطق دیگراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اصلاح طلب یا اصولگرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اصلاح طلب یا اصولگرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
این حرفها را ول کنید کدومشون بیشتر مسئول فقر وبدبختی مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
انشاا.. احمدی نژاد
انصافا منتشر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۱:۱۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
باید ثروت انها بصورت مبسوط ذکر میشد که در اول شروع کار ریاست جمهوری چقدر داشته اند و درآخر ریاست جمهوری چقدر داشته اند.این گزارش جز افزایش ابهام وهزاران سوال درباره برخی از انها که دارای ثروت و مکنت قارونی هستند هیچ چیزی در بر ندارد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا ابراهیمی
۱۰:۵۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام، درود بر روان پاک شهید رجایی، و سلام بر سید علی خامنه ای، دو رئیس جمهور از جنس مردم و ساده زیست، دست پاک وخادم اسلام، امیدوارم در1400 هم چنین انتخابی داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سرخه، پاستور، جماران، ولنجک... مسئله این است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
زنده باد احمدی نزاد اگه این انتخابات بیاد من رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
اکثر دوستان بنده که کارمند هستیم ، از نظر اقتصادی ، همه به اتفاق دوران احمدی نژاد را بهترین دوران زندگی شان قلمداد می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
من هم مثل شما .. ده ها نفر من میشنا سم
Iran (Islamic Republic of)
نردبان ترقی با مردم بودن است
۱۰:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
مادامی که مدیر یا رئیس یا مسئولی که در طول خدمتش از لحاظ سطح زندگی با مردم یکسان باشد ، او مدیر موفقی خواهد شد
و الا اگر جز این باشد او را یک خائن بدانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بهتریییننن روحانیییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
از کجا به نتیجه رسیدین جناب وواقعااا جای تاسف داره مطمئنن شما مردمی نیستین رووووووحانی بغیر از بدبختی و گرونی برام ملت چی داشت شاید شما وامثال شما به پرقو رسیدن از روحانی که اینقدر با تاکید میگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
مسئول شدن اصلا چیز خوبی نیست اونم در حد ریاست جمهوری چون اگر خطا کنی خیلی ها رو گرفتار می کنی ببینید امیر المومنین وقتی مردم اومدن به زور ازش به دست گرفتن زمام امور رو خواستند چه شرایطی رو فرمودند ....
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۸:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بسیارمطالب جذاب و عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
از بس پر مغز وعالی بود مردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
سلام
شهیدرجایی بهتربودند.
آخرین اخبار