مدیر منطقه پنج شهرداری قم عنوان کرد؛

تبدیل یک باغ در خیابان کلهری قم به بوستان بانوان در آینده نزدیک

اقبالیان گفت: تلاش می‌کنیم تا یک باغ انار سرسبز در کوچه ۱۵ خیابان کلهری قم را تملک و به بوستان بانوان تبدیل کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا اقبالیان مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به تلاش برای ارتقای سرانه فضای سبز در منطقه پنج شهر قم، گفت: یکی از برنامه‌های مهم در این زمینه احداث یک بوستان بانوان در این منطقه است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم افزود: یکی از موضوعات مهم ایجاد بوستان در داخل بافت شهری است که در منطقه پنج اهمیت خاصی برای ما دارد.

اقبالیان با اشاره به اینکه این باغ ۱۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع مساحت دارد، گفت: از ابتدای سال تا کنون دو هزار و ۶۰۰ متر از این باغ را توافق کردیم و سال گذشته هم ۶ هزار متر را توافق شده است.

او  ادامه داد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا یک باغ انار سرسبز در کوچه ۱۵ خیابان کلهری را تملک و به بوستان بانوان تبدیل کنیم.

اقبالیان به حساسیت حراست از باغات شهری اشاره کرد و افزود: یکی از نیرو‌های شهرداری منطقه پنج را مامور کرده‌ایم تا در باغ‌ها گشت‌زنی کند و هر نشانه‌ای برای خشک شدن باغ را گزارش دهد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به اینکه سال آینده ایجاد زیرساخت‌های بوستان بانوان در این باغ انار آغاز خواهد شد، افزود: برای آبیاری این باغ نیز یکی از چاه‌های شهرداری را با هزینه صد میلیون تومانی فعال کردیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.