نماینده تربت حیدریه در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت:

مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیا‌های مختلف را ندارد

زنگنه گفت: اقتصاد ما در دست مافیا‌های مختلف صنعت، معدن و کالا‌های اساسی است ما به وزیر شجاع نیاز داریم که با مافیا برخورد کند.

مدرس خیابانی قابلیت مقابله با مافیا‌های مختلف را نداردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: مخالفت ما با شخص آقای مدرس خیابانی نیست، بلکه با یکسال عملکرد ضعیف بزرگترین وزارتخانه اقتصادی دولت است که معیشت، تولید و اشتغال به آن گره خورده و وی به عنوان قائم مقام سهمی در این ناکامی داشته است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: نمی‌شود یکسال عملکرد را نادیده گرفت اگرچه رزومه آقای مدرس خیابانی برجسته است، ولی امروز روز بررسی عملکردهاست.

زنگنه تصریح کرد: مدرس خیابانی در ۱۵ ماه به عنوان طرفدار اتاق بازرگانی و وارد کنندگان که تعارض منافع با بخش تولید دارند باعث شد تولید ذبح شود.

وی افزود: در حوزه لبنیات چرا باید صادرات شیر خشک ممنوع باشد. این امر باعث شد صنایع لبنی ما دچار مشکل شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: حضور مدرس خیابانی در وزارت صنعت، معدن و تجارت با جهش تولید منافات دارد.

زنگنه تصریح کرد: افزایش قیمت فولاد، خودرو و کالا‌های اساسی به جهت جهش قیمت دلار عنوان می‌شود، اما علت تفاوت قیمت از کارخانه تا بازار چیست؟ اقتصاد ما در دست مافیا‌های مختلف صنعت، معدن و کالا‌های اساسی است ما به وزیر شجاع نیاز داریم که با مافیا برخورد کند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: در سه ماه فعالیت آقای مدرس خیابانی این قابلیت را برای مقابله با مافیا ندیدیم. اگر به وی رأی دهیم چه پاسخی برای ملت داریم که علت ناکارآمدی‌های یکسال گذشته چه بوده است؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار