امنیت در کشور به ثبات رسیده است

فرمانده انتظامی کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امنیت، امروز در کشور به ثبات رسیده و خراسان جنوبی از امن‌ترین استان‌ها است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  سردار اشتری ، فرمانده انتظامی کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی توانسته با تدابیر فرمانده معظم کل قوا حافظ امنیت، جان و مال مردم باشد، گفت: در تمام این سال‌ها همکاران نیروی انتظامی با تأسی از شهدا راه آن‌ها را ادامه داده اند و هر ماه تعدادی از همکاران در مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت کشور به درجه رفیع شهادت می‌رسند.

او با اشاره به نقش آفرینی نیروی انتظامی از مرز‌ها تا شهر‌ها و روستا‌ها گفت: با تلاش نیروی انتظامی و سایر نیرو‌های مسلح، ایران اسلامی در امنیت و آرامش است.

سردار اشتری با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی امنیت خوبی وجود دارد، افزود: خراسان جنوبی با داشتن مردمی ولایی و نجیب یکی از استان‌های امن کشور است.

فرمانده انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح، زینت کشور هستند که تلاش خود را برای ارتقای امنیت و خدمت رسانی به مردم بکار گرفته اند و شاخص‌ها و آمار‌های مراکز افکارسنجی روبه رشد بودن خدمات نیروی انتظامی را نشان داده است.

او افزود: با وجود اینکه کمبود اعتبارات، پاسخگوی ماموریت‌های نیروی انتظامی نیست، اما کارکنان این نیرو با روحیه جهادی و انقلابی، پیشرفت‌های بسیاری داشته اند و ماموریت‌ها را به نحو احسن انجام داده اند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی کشور در خصوص کمک‌های مومنانه نیروی انتظامی هم گفت: نیرو‌های انتظامی با پرداخت قسمتی از حقوق خود توانسته اند ۷۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و به نیازمندان اهدا کنند.

سردار اشتری به تلاش‌های ۵ ساله فرمانده انتظامی سابق خراسان جنوبی هم اشاره کرد و گفت: سردار شجاع فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های زیربنایی، تجهیزات و زیرساخت‌ها داشته است.

نمایده، ولی فقیه در استان هم به جایگاه حساس نیروی انتظامی و ارتباط روزمره جامعه با این نیرو‌ها اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مقتدر و امین مردم است.

آیت الله عبادی افزود: هر وقت سخن از حفظ ارزش‌های اسلام، انقلاب و ناموس به میان می‌آید نام نیروی انتظامی با افتخار می‌درخشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار