تفاهم نامه اجرای زیرساخت منطقه نمونه گردشگری گیلارلو امضا شد

مسئول طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان گرمی گفت: تفاهم نامه همکاری برای اجرای زیرساخت منطقه نمونه گردشگری دریاچه گیلارلو گرمی با اداره میراث فرهنگی این شهرستان امضا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی قیطانی، مسئول طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان گرمی در نشست با رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی گفت: تفاهم‌نامه همکاری در اجرای زیرساخت منطقه نمونه گردشگری دریاچه گیلارلو گرمی به امضا رسید تا بر طبق آن اقدامات در این منطقه انجام شود.

او افزود: بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده، مقرر شد که نیمی از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای اجرای رینگ دور دریاچه گیلارلو توسط بنیاد علوی تامین شود.

مسئول طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان گرمی گفت: اختصاص تسهیلات لازم برای اجرای طرح‌‎های دارای مجوز بومگردی و صنایع‌دستی با معرفی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان گرمی از سوی بنیاد علوی و نیز تکمیل موزه باستان‌شناسی و ایجاد موزه عشایری از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

علی حسین‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمی نیز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری در خصوص طرح گردشگری دریاچه گیلارلو گفت: برای رینگ دور دریاچه گیلارلو مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که 50 درصد این مبلغ را بنیاد علوی تامین خواهد‌ کرد.

او با اشاره به برخی مفاد دیگر مطرح‌شده در این تفاهم‌نامه افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، اجرا و تحقق موارد ذکرشده در تفاهم‌نامه زمینه برای رونق هر چه بیشتر گردشگری در شهرستان و به ویژه منطقه نمونه گردشگری گیلارلو را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.