۸۷ درصد واحد‌های صنعتی کرمانشاه صنایع کوچک است

معاون امور صنایع سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت : ۸۷ درصد واحد‌های صنعتی استان، صنایع کوچک است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای فضای کسب و کار داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احسان صلاحی معاون امور صنایع سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت : ۸۷ درصد صنایع استان، صنایع کوچک است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای فضای کسب و کار داشته باشد.

او گفت : سازمان صنعت معدن و تجارت به عنوان متولی صنعت استان در راستای حمایت از صنایع کوچک استان برنامه‌هایی را در دست دارد که یکی از آن‌ها بحث تامین سرمایه در گردش واحد‌های صنعتی است تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت و معدن استان کرمانشاه، فعالسازی واحد‌های راکد صنعتی را در قالب یکی دیگر از برنامه‌ها در استان عنوان کرد و افزود: بحث پیگیری مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست استاندار از برنامه حمایتی از صنایع کوچک است.

او با بیان اینکه سازمان صنعت و معدن در ثبت سفارش مواد اولیه و ماشین‌آلات مورد نیاز واحد‌های صنعتی انجام وظیفه می‌کنند، گفت: سازمان صنعت و معدن و تجارت استان در اخذ هرگونه جواز توسعه و هر مجوزی که در خصوص صنایع کوچک باشد از داوطلبان حمایت می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.