مدیرکل دفتر دوره اول متوسطه آموزش‌ و پرورش:

بانک آموزشی خود را برای شرایط قرمز تقویت می‌کنیم

مسگرزاده گفت: با توجه به شرایط کشور و احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در تلاش هستیم که بانک آموزشی خود را تقویت کنیم.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه مسگرزاده، مدیرکل دفتر دوره اول متوسطه آموزش‌ و پرورش با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات در این دفتر بحث اجرای تحقق عدالت آموزشی برای تمام دانش‌آموزان است، اظهار کرد: مسائلی مانند بافت فرهنگی و مشکلات اقتصادی از جمله موانع تحقق عدالت آموزشی در ایران است و ما باید اقداماتی را انجام دهیم تا تمام دانش‌آموزان بتوانند از خدمات و سرویس‌های آموزش‌ و پرورش استفاده کنند.

او با بیان اینکه در راستای ارتقای کیفیت آموزش دانش‌آموزان، برنامه‌ها و طراحی‌های ویژه‌ای صورت گرفته است، ادامه داد: برای فعالیت در دوره اول متوسطه ما سه گروه را مخاطب اصلی خود قرار داده‌ایم، گروه اول دانش‌آموزان، گروه دوم معلمان و گروه سوم مدیران مدارس است، البته گروه اولیا و خانواده‌ها نیز در کنار این سه گروه قرار می‌گیرند و پشتوانه قوی ما در راستای تحقق اهداف آموزشی هستند.

مسگرزاده ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و احتمال شیوع مجدد ویروس کرونا در تلاش هستیم که بانک آموزشی خود را تقویت کنیم تا در صورتی‌که دانش‌آموزان نتوانند به‌صورت فیزیکی در مدارس حضور پیدا کنند از نظر آموزشی با مشکلی روبرو نشوند و مسیر آموزش همچنان ادامه پیدا کند.

مدیرکل دفتر دوره اول متوسطه آموزش‌وپرورش گفت: از تمام معلمان در رشته‌های مختلف درخواست کردیم که محتوای الکترونیکی و فیلم‌های آموزشی که تهیه‌ کرده‌اند برای ما ارسال کنند تا اگر با مشکلی روبرو شدیم، بتوانیم از این محتوا‌ها برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
میگم وزیر اموزش پرورش میگه طرح زوج و فرد فکر کرده بچه های ما ماشین هستند اموزش حضوری خطرناکه من توی شیراز زندگی میکنم کلاسهای مدارس پرجمعیتن تازه کم جمعیت هم باشن حضوری خطرناکه شما واقعا جان بچه ها براتون مهم نیست