بادامچیان در دیدار با سفیر لبنان مطرح کرد:

پیشنهاد تشکیل کمیته مردمی برای بازسازی بیروت

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دیدار با سفیر لبنان پیشنهاد تشکیل کمیته مردم برای بازسازی بیروت را مطرح کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با حضور در سفارت لبنان ضمن امضای دفتر یادبود جان باختگان حادثه تلخ انفجار در بندر بیروت با سفیر این کشور دیدار و پیام تسلیت و همدلی حزب موتلفه اسلامی را به دولت، ملت و حزب الله لبنان، ابلاغ کرد.

اسدالله بادامچیان در این دیدار ضمن تسلیت و همدری با ملت لبنان، اظهار داشت: مطمئن هستیم که با یاری دولت، ملت و همه بزرگان لبنان از جمله سید حسن نصرالله و همچنین همه دوستداران لبنان این حادثه منجر به ترمیم و جبران می‌شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما به دولت لبنان این است که با تشکیل یک کمیته مردمی که متشکل از مردم، دولت و روحانیت مذاهب مختلف است برای بازسازی گسترده فعالیت کنند، ما نمونه این مهم را در کشورخودمان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی داشتیم که تجربه بسیار موفقی هم بود.


بیشتر بخوانید:


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، ابراز امیداواری کرد که کشور‌های دوست و برادر ایران و لبنان هرچه زودتر جشن نوسازی و بازسازی بیروت را بگیرند.

بادامچیان در پایان این دیدار دفتر یادبود جانباختگان حادثه انفجار در بندر بیروت را امضا کرد و برای جانباختگان این حادثه طلب غفران الهی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار