کشف محموله ماسک‌های فیلتردار و اقلام دارویی قاچاق

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف بیش از ۲۳۹ هزار حبه انواع قرص، دستکش و ماسک فیلتر دار توسط دریابانان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران پایگاه دریابانی آبادان در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج یک محموله بزرگ ماسک فیلتر دار و اقلام دارویی از مرز آبی اروند رود آگاه شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با اعزام سریع به محل و انسداد نوار مرزی قاچاقچیان را حین انتقال محموله دارو در نهر "مچری" غافلگیر کرده که سودجویان با استفاده از تاریکی شب و نیزار بودن منطقه متواری شدند و در نهایت شناور آن‌ها توقیف و به یگان دلالت داده شد.

فرمانده مرزبانی خوزستان در ادامه گفت: در بررسی دقیق از شناور توقیف شده بیش از ۲۲۳ هزار انواع قرص ویتامین، زیمپت، لاموژین، آزیترومایسین و ...، ۱۱ هزار و هفتصد و پنجاه جفت دستکش لاتکس و پروفنال، ۴ هزار ماسک فیلتر دار، ۲۰ عدد سرم و شامپوی سر، ۵۰ عدد اسپری بینی و ۳۰۰ عدد نوار تست کشف و ضبط شد.

پاکباز تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریال برآورد کردند که مراتب تشکیل پرونده و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، قاچاق دارو و اقلام پزشکی سنگینی کار کادر درمانی را دوچندان می‌کند از همین رو مرزبانان خوزستان و مدافعان حریم با قدرت در کنار مدافعان سلامت ایستاده و اجازه سوداگری به قاچاقچیان دارو را نخواهند داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.