رسالت سنگین صدا و سیما در ایام عزاداری اباعبدالله

با توجه به تغییر در شیوه‌های عزاداری ابا عبدالله، امسال صدا و سیما بیشتر از سال‌های قبل نقش آفرینی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،صفری مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در جمع نمایندگان مادحین و هیات مذهبی استان از پخش ویژه برنامه‌های متعدد عزاداری اباعبدالله در صدا وسیمای مرکز خبر داد وگفت:تکیلف صداوسیما این است که برنامه‌های محتوایی و ثابت هیات حسینی که در مکان‌های روباز و محصور اجرا می‌شود را پخش کند.

او با اشاره به ظرفیت شهرستان‌های استان در تامین برنامه‌های ویژه عزاداری گفت: برای بهره رداری از ظرفیت‌های شهرستان‌های استان قرار است در۲۰ شهرستان با همراهی ائمه جمعه شهرستان ها، فرمانداران و رئیس اداره تبلیغات یک مراسم عزاداری در فضای محصور و روباز ضبط و پخش کنیم.

به گفته او بیشترین فراوانی جذب آحاد جامعه به معنویات، دستگاه اباعبدالله است و برای همراه سازی مردم با شرایط کنونی عزاداری، باید اقناع سازی قبل از شروع محرم انجام شود.

مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه سازی‌های اخیر شبکه‌های معاند گفت: وقتی رسانه‌ای مانند بی بی سی از یک ماه قبل، ویژه برنامه‌های خود را به عزاداری ایام محرم اختصاص می‌دهد، یعنی درصدد بهره برداری سیاسی از این موضوع است.

صفری خاطر نشان کرد: برای اینکه صحنه‌ای ماندگار از عزاداری محرم امسال خلق کنیم، نذورات به سمت کمک‌های مومنانه و ایستگاه‌های صلواتی نیز بر توزیع ماسک اختصاص خواهند یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.